«Медіакультура вчителя-словесника»; керівник – к.п.н. Ячменик М.М.

Студентський науковий гурток функціонує з 2013 року. Його основне завдання – формування медіаграмотності та медіакультури, критичного мислення майбутніх учителів; навичок створення власних якісних медіапродуктів, ефективної комунікації; використання онлайн-інструментів під час здійснення професійної діяльності.

Учасники гуртка – студенти 2-3 курсів ФІСФ. Відповідно до плану роботи гуртка у І семестрі 2019-2020 н.р. засідання відбувалися щомісяця, усього було проведено 4 зустрічі.

Основні теми:

  • Формування критичного мислення майбутнього вчителя-словесника;
  • Використання онлайн-інструментів та ігрових розробок із інфомедійної грамотності Академії Української Преси та IREX під час майбутньої навчальної і виховної професійної діяльності;
  • Онлайн-платформи для здійснення дистанційного викладання;
  • Формування навичок створення якісних медіапродуктів учителя – відеовлогів, самопрезентацій, інтерактивних плакатів, блогів, електронних газет.

Основні теоретичні положення висвітлювалися у доповідях на науково-практичних конференціях та засіданнях наукового гуртка.

Практичні результати роботи учасників гуртка містить блог «Освітній простір медіаграмотності» (https://mediaspaceteacher.blogspot.com/p/blog-page_23.html) та віртуальна лабораторія «Медіакультура учителя-словесника» (https://www.facebook.com/groups/1544313565646322) у мережі Фейсбук.