2023 рік
Доступ до повнотекстових електронних версій кваліфікаційних робіт є обмеженим. Для отримання доступу до повнотекстових документів зверніться на кафедру іноземних мов СумДПУ імені А. С. Макаренка за адресою: gerfil@sspu.edu.ua
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) денна форма навчання:
- Баранцев Я. А. Семасіологічний простір сучасного американського воєнного наративу (на матеріалі газети Washington Post)
- Давидов С. В. Мовні засоби втілення концепту PARENT у сучасному англомовному художньому дискурсі: лексико-семантичний аспект (на матеріалі новели Роальда Даля “Matilda”)
- Дворянова А. О. Художній простір сучасного англомовного терапевтичного дискурсу
- Доля Є. М. Конфронтаційні комунікативні стратегії в англомовному дискурсі політичних ток-шоу
- Доценко Є. А. Концепт апокаліпсис у сучасному англомовному постмодерному дискурсі: лексико-семантичний аспект
- Кочмак М. Г. Лінгвокультурологічні особливості сучасних журналістських художніх нарисів у пресі США (на матеріалі видання New York Times)
- Крючков С. С. Ідіостиль Волта Вітмена в лінгвокультурологічному контексті
- Малишева А. А. Дискурсивна особистість політичного лідера Бориса Джонсона
- Олексіч Ж. А. Тактико-стратегічний потенціал реалізації глобальних цілей сталого розвитку в сучасному англомовному економічному дискурсі
- Посна А.С. Особливості організації англомовного медійного дискурсу фейкових новин
- Прядка А.О. Риторика сучасного англомовного дискурсу пропаганди
- Семоненко М.І. Лексико-семантичне поле «хаос» в сучасному американському художньому дискурсі: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалі романів Курта Воннеґута)
- Сопік А. В. Формування англомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням інтерактивної дошки “jamboard” та “miro” в учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти
- Хафізов К. Ф. Образ українського біженця у сучасних англомовних засобах масової інформації: лексико-семантичний аспект
- Юр’єва О. О. Конфліктні комунікативні стратегії в англомовному дискурсі соціальних мереж
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) заочна форма навчання:
- Бутрим В. О. Використання англомовних автентичних відеоматеріалів (лекцій ted talks) як засобу формування компетентності в аудіюванні у самостійній роботі учнів профільної школи
- Дорощак Ф. І. Концепт INDIVIDUALITY у сучасному англомовному дискурсі: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалі автобіографічного роману M. Musk «A Woman Makes A Plan»)
- Пасько Л. Б. Використання мультимедійних засобів гейміфікації у формуванні англомовної лексичної компетентності учнів молодшої школи
- Пипа А. В. Інтерактивне навчання англомовного діалогічного мовлення учнів молодшої школи з використанням елементів дистанційної освіти
- Розінько А.Д. Формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в учнів базової школи
- Тарасевич А. І. Мовні засоби вираження симпатії та антипатії в сучасному англомовному молодіжному журналі FAZE
035 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська) денна форма навчання:
- Бойченко А.Ю. Особливості вербалізації категорії інтертекстуальності в романі Т. Пратчетта та Н. Геймана «Good Omens» та їх відтворення українською мовою
- Посна А. С. Лексико-семантичні особливості сучасного американського сленгу та способи його перекладу українською мовою
- Чайка В. А. Особливості відтворення гумору при дубляжі англомовних серіалів українською мовою
2022 рік
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) денна форма навчання:
- Баркова Ю.В. – Лексичні засоби репрезентації гендерної ідентичності в сучасній англійській мові
- Крутась К.В. – Семантико-стилістичні особливості створення сатиричного ефекту в англомовному публіцистичному дискурсі (на матеріалі гумористичних онлайн-журналів «The Onion» та «The Daily Mash»)
- Логвиненко А. М. – Особливості організації науково-популярного дискурсу (на матеріалі “Ted Talk” лекцій)
- Онищенко С.І. – Лінгвальні та ектралінгвальні особливості мовленнєвої поведінки в англомовному політичному дискурсі гендерний аспект
- Топиліна В.Б. – Сучасний номінативний простір англомовного екологічного дискурсу лінгвокогнітивний аспект
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) заочна форма навчання:
- Дрьомов О.С. – Формування англомовної компетентності в аудіюванні засобами проектної технології в учнів профільної школи
- Каленик М.В. – Використання інформаційних технологій у формуванні англомовної навчально-стратегічної компетентності учнів базової школи
- Колишкін О.В. – Лексико-стилістичні та комунікативно-прагматичні засоби втілення конфлікту в сучасному англомовному художньому дискурсі
- Лубенська А. В. – Мовні засоби творення комічного в сучасному американському теледискурсі на матеріалі серіалу «How I Met Your Mother»
- Никонець М.В. – Стратегічна організація англомовного дискурсу президентського політичного інтерв’ю
- Орел А.Б. – Лінгвопрагматичні особливості жіночого мовлення в англомовних романах Л. Олкотт