2022 рік
Кафедра англійської філології та лінгводидактики
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) денна форма навчання:
- Баркова Ю.В. – Лексичні засоби репрезентації гендерної ідентичності в сучасній англійській мові
- Крутась К.В. – Семантико-стилістичні особливості створення сатиричного ефекту в англомовному публіцистичному дискурсі (на матеріалі гумористичних онлайн-журналів «The Onion» та «The Daily Mash»)
- Логвиненко А. М. – Особливості організації науково-популярного дискурсу (на матеріалі “Ted Talk” лекцій)
- Онищенко С.І. – Лінгвальні та ектралінгвальні особливості мовленнєвої поведінки в англомовному політичному дискурсі гендерний аспект
- Топиліна В.Б. – Сучасний номінативний простір англомовного екологічного дискурсу лінгвокогнітивний аспект
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) заочна форма навчання:
- Дрьомов О.С. – Формування англомовної компетентності в аудіюванні засобами проектної технології в учнів профільної школи
- Каленик М.В. – Використання інформаційних технологій у формуванні англомовної навчально-стратегічної компетентності учнів базової школи
- Колишкін О.В. – Лексико-стилістичні та комунікативно-прагматичні засоби втілення конфлікту в сучасному англомовному художньому дискурсі
- Лубенська А. В. – Мовні засоби творення комічного в сучасному американському теледискурсі на матеріалі серіалу «How I Met Your Mother»
- Никонець М.В. – Стратегічна організація англомовного дискурсу президентського політичного інтерв’ю
- Орел А.Б. – Лінгвопрагматичні особливості жіночого мовлення в англомовних романах Л. Олкотт
Кафедра іноземних мов
Кафедра теорії та практики романо-германських мов
Кафедра української мови і літератури