29 березня 2023 року відбулася конференція по завершенню курсу з академічної доброчесності «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» який був висвітлений командою проекту «With Academic integrity to values: step by step to common Europe».
Студенти 221 групи факультету іноземної та слов'янської філології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка представили свої результати з проходження курсу. На захід також мали можливість доєдналися студенти 1,3 курсу філологічного, а також Олена Семеног (доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови і літератури СумДПУ імені А. С. Макаренка).
У ході заходу студентки 221 групи долучилися до питання, що таке академічна доброчесність? Продемонстрували власні кейси які розроблялися під час виконання фінального завдання, також показали ті кейси, які були наданні в структурі творчої роботи курсу, присутні мали змогу долучитися до розв'язання поданих кейсів, висловити свої думки та міркування. Кожен підходив до розв'язання проблеми з великою відповідальністю, враховуючи правила академічної доброчесності.
Коли йдеться розмова про академічну доброчесність, переважно все зводиться до поняття академічний плагіат, або ж використання програмного забезпечення, який перевіряє наявність, або відсутність текстового збігу. Але даний курс розрахований на широку аудиторію, де крім академічної доброчесності порушувалися такі питання як імерсивна модель, фабрикація, фальсифікація, обман які мають належне місце не бравши до уваги відповідну галузь діяльності людини. На думку учасників курсу (студентки221 групи), мета зазначеного курсу – спрямований прищепити студентам навичок коректної роботи з джерелами інформації та закласти основи доброчесного засвоєння матеріалу.
Студенти 221 групи які стали учасниками курсу, висловити свої враження щодо його проходження. І дійсно - це були неймовірні вісім тижнів, які надали велику кількість позитивних емоцій, нову інформацію, з якою хочеться ділися.
Також важливим питанням яке було обговорено в ході конференції - це важливість проходження різноманітних онлайн-курсів, бо це допомагає розкрити свої власні можливо, індивідуальні особливості. Тож в ході конференції організатори закликали кожного займатися самоосвітою, брати участь в різноманітних конкурсах, вебінарах, конференціях.
«Курс «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» є продовженням циклу активностей, які було організовано в рамках проєкту ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055 «AICE - With Academic integrity to EU values: step by step to common Europe», який співфінансується Виконавчим агентством ЄС з освіти, аудіовізуальних засобів та культури в рамках напряму «Жан Моне» Програми Erasmus+».
«Проєкт AICE присвячений впровадженню кращого досвіду країн ЄС у забезпеченні академічної доброчесності в освітній діяльності закладів освіти, визначення ролі здобувачів освіти, викладачів та менеджменту університету у формуванні доброчесного освітнього середовища».Проєкт AICE присвячений впровадженню кращого досвіду країн ЄС у забезпеченні академічної доброчесності в освітній діяльності закладів освіти, визначення ролі здобувачів освіти, викладачів та менеджменту університету у формуванні доброчесного освітнього середовища.
Велику вдячність приносимо команді, а також спікеру Артему Артюхову, за можливість долучитися та отримати величезний досвід в сфері академічної доброчесності. Цей курс дійсно дав великий спектр знань який знадобиться для подальшого практичного застосування, бо знання з академічної доброчесності допоможуть більш ширше розуміти роль доброчесності в житті людини. Також студентки 221 групи отримали від курсу велику кількість позитивних рис, хочеться ділитися набутими знаннями, а також висловлювати вдячність команді за величезну працю та інформативні зустрічі які надихаю та навчають.