Новини факультету

“Discipline Problems. What kind of problems trainee teachers can come across”

23 квітня 2021 року о 09:30 на кафедрі германської філології факультету іноземної та слов’янської філології в рамках проекту "Steps to Teaching" (Студентська наукова лабораторія методики навчання іноземних мов і культур, керівник – к.пед.н., доцент Г.І.Подосиннікова) студенткою 4 курсу О.Б. Виниченко (група 341.1) було проведено дистанційне заняття з практики усного та писемного англійського мовлення на тему “DisciplineProblems. What kind of problems trainee teachers can come across” для студентів 341.1 групи(викладач Г.І.Подосиннікова).

Після проходження педагогічної практики, виконання обов’язків вчителя англійської мови у закладах загальної середньої освіти, члени наукової лабораторії у межах проекту "Steps to Teaching" отримали змогу отримати цінний і цікавий досвід – випробувати себе у ролі викладача університету. Оленою Виниченко було проведено дистанційне заняття, розроблене спільно керівником лабораторії та студенткою, на якому всі учасники навчального процесу паралельно удосконалювали свою професійно-методичну та англомовну комунікативну компетентність.

Студенти мали змогу висловити свої думки, поділитися враженнями від пройденої практики, розповісти своїм майбутнім колегам про методи викладання іноземної мови, які вони використовували під час проведення уроків. Також була обговорена дуже важлива тема – дисципліна. Не для кого не секрет, що вчителі - практиканти дуже нервують перед проведенням перших уроків саме через дисципліну у класі. Виникає велика кількість питань з цього приводу: як завоювати авторитет та дати зрозуміти, що практикант вимагає поваги до себе, як не бути занадто суворим та залишатися в дружніх стосунках з учнями, як тримати баланс.

Цей захід був корисним для всіх студентів, які взяли участь. Кожен одночасно приймав участь у навчальному процесі та спостерігав і аналізував те, що відбувалося в аудиторії. Студенти здійснили професійну саморефлексію, поділилися своїми методичними ідеями, доробками у сфері використання мультимедійних технологій, проведення он-лайн уроків на платформах Zoom та Google Meet.

Декілька відгуків про захід.

Було дуже цікаво та корисно побачити одногрупницю у якості викладача, проаналізувати специфіку проведення занять з «Практики усного та писемного англійського мовлення» в університеті. Захід був гарно організований і забезпечував максимальне спілкування англійською мовою. Під час заняття Олена вдало знаходила спільну мову з одногрупниками, вдаючись до методу проблемних запитань; усі відповідали із задоволенням, при цьому висловлювали власні судження. Було приємно розуміти, що члени лабораторії вже мають високий рівень методичної підготовки (Строганов Ігор, член лабораторії).

Захід видався дуже цікавий, я давно чекала нагоди поспілкуватися з одногрупниками стосовно пройденої практики, адже ми не мали даної змоги через карантинні обмеження. Це був цінний шанс усвідомити особливості планування та проведення практичних занять з англійської мови в університеті у порівнянні зі школою. Дякую за таку можливість! (Щербак Євгенія, член лабораторії).

Аналізуючи етапи та засоби досягнення головної практичної мети заняття, формування англомовної лексичної компетентності, заняття, Олена як викладач поділилася із нами цікавими прийомами безперекладної семантизації слів та їх якнайкращого запам’ятовування, базуючись на досвіді проходження практики у 10 класі школ. Мені було дуже цікаво та приємно працювати протягом заняття. (Попова Валерія, член лабораторії).

Я пишаюся членами нашої лабораторії – їх творчими здібностями та належним рівнем професійно-методичної компетентності; тим, що як в методичному, так і в комунікативному планах студенти готові до проведення та аналізу занять високого рівня складності для студентської аудиторії. Сподіваюся продовжити наукову роботу та спілкування з ними у магістратурі нашого факультету! (Подосиннікова Ганна, керівник лабораторії).

Меню