Новини факультету

Гостьова онлайн-лекція на кафедрі англійської філології та лінгводидактики

У межах наукової співпраці на віртуальному майданчику Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур на кафедрі англійської філології та лінгводидактики Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка було проведено гостьову онлайн-лекцію Надії Володимирівни ГРИЦИК і Світлани Володимирівни СМОЛІНОЇ, кандидатів педагогічних наук, доцентів Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка з теми «Enhancing Learners' Autonomy through Language Coaching Tools» (модератор: Ганна ПОДОСИННІКОВА, к.пед.н., доцент, завідувач кафедри англійської філології та лінгводидактики, керівник Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур СумДПУ імені А.С.Макаренка).

До заходу долучилися здобувачі освіти рівнів «Бакалавр» і «Магістр» освітньо-професійних програм 014 Середня освіта кафедри англійської філології та лінгводидактики Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка та університетів-партнерів Лабораторії: філологічного факультету Національного університету "Чернігівський, колегіум" імені Т.Г. Шевченка; філологічного факультету освітніх технологій Київського національного лінгвістичного університету; факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка; соціально-гуманітарного факультету Бердянського державного педагогічного університету освітньої програми «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)»; факультету філології, психології та педагогіки у Національному університеті «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

Vlada Homolya, Year 4 student, Sumy State Pedagogical University:

"Attending the event on learner autonomy and language coaching was truly enlightening. It emphasized the importance of students taking responsibility for their own learning through self-regulation, goal-setting, and reflection. The concept of language coaching stood out as it promotes individualized learning, where learners set personalized, long-term goals and use tools like SMART goals, self-assessment checklists, and reflective journals to track progress and identify areas for improvement. This approach fosters motivation, engagement, and lifelong learning by encouraging learners to actively shape their educational journey. Overall, it reinforced the idea that taking ownership of our learning not only leads to better outcomes but also helps us become more self-motivated and reflective learners".

Меню