Новини факультету

II Міжнародний конкурс із творчого письма на кафедрі англійської філології та лінгводидактики

20 червня 2024 року відбулася урочисте підбиття підсумків II Міжнародного конкурсу із ТВОРЧОГО ПИСЬМА: «Мої враження від шкільної практики: літературні імпровізації за улюбленими мотивами американських та британських авторів із використанням цифрових освітніх інструментів» за участю ректора СумДПУ імені А.С. Макаренка Ю.О. Лянного, керівника Регіонального відділення з питань викладання англійської мови Державного департаменту США Джен МакАртур, асистента з питань культури Посольства США в Україні Лілії Шило, декана факультету іноземної та слов’янської філології А.М. Коваленка, проректора з науково-педагогічної (виховної та соціальної) Г.Л. Заікіної, завідувача кафедри англійської філології та лінгводидактики Г.І. Подосиннікової та президента TESOL Ukraine Олени Ільєнко.

Організаторами Конкурсу виступили Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, кафедра англійської філології та лінгводидактики та Міжуніверситетська науково-дослідна лабораторія сучасних технологій навчання іноземних мов і культур, голова організаційного комітету – ректор Університету д.пед.н., проф. Ю.О. Лянной, керівники проєкту – Г.І. Подосиннікова, к.пед.н., доц., завідувач кафедри, керівник лабораторії, О.В. Багацька, к.філол.н., доц., доцент кафедри.

Співорганізаторами Конкурсу стали RELO US Embassy Ukraine, Childhood Education International (Center for Professional Learning) (США), TESOL Україна, Alecu Russo State University of Bălți (Молдова), Bowling Green State University (США), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка.

До міжнародного журі конкурсу ввійшли представники університетів-партнерів – висококваліфіковані та досвідчені експерти-науковці, філологи та методисти з США: Debbie Rinehart (U.S. Department of State, RELO), Meg Riley (Childhood Education International), Natalya Watson and Veronika Maliborska (Northeastern University of Boston), Anastasiia Kryzhanivska (Bowling Green State University); з Молдови – Silvia Bogdan (Alecu Russo Balti State University), України – Олена Ільєнко (президент TESOL), Ольга Сушкевич, Ольга Яловенко (УДПУ), Валентина Черниш (КНЛУ), Людмила Прадівлянна (ВДПУ), Ірина Задорожна, Тетяна Кондратьєва (ТНПУ), Ніна Христич (Університет Григорія Сковороди в Переяславі), Світлана Смоліна (Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка), Наталія Тучина, Ярослава Сазонова, Олена Чухно (ХНПУ), Тетяна Король (Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»), Ірина Школа, Богдана Салюк (БДПУ).

Ректор Університету Ю.О. Лянной привітав переможців конкурсу, декан факультету А.М. Коваленко презентував їм цінні призи й дипломи, а членам журі – сертифікати про участь у роботі міжнародного конкурсу.

Співорганізатори конкурсу зазначили актуальність, стратегічну важливість його мети: підтримка цінностей культури, освіти та науки, стимулювання педагогічної рефлексії та професійного самовдосконалення майбутніх учителів англійської мови, підтримка творчих здібностей здобувачів вищої освіти, поширення літературної культури та просування літературних талантів, мотивація використання сучасних цифрових освітніх інструментів.

Присутні члени журі та учасники схвально відзначили, що конкурс втілює інноваційну ідею міждисциплінарного підходу в освітній діяльності, його завдання поєднують педагогічну освіту, літературу, словесну творчість і сучасні цифрові технології. Основними дієвими інгредієнтами конкурсу, які зробили його по-справжньому трансформаційним за своїм впливом, є критичне та творче осмислення власного досвіду вчителювання, стилізація під улюблені літературні мотиви відомих британських та американських авторів, використання сучасних цифрових освітніх інструментів для його презентації. В результаті конкурсанти запропонували унікальні літературні твори-інсайти про досвід педагогічної практики під час війни, який міг би підтримати, надихнути та вмотивувати інших майбутніх педагогів.

Американські партнери порекомендували презентувати конкурс та його результати на міжнародному рівні.

Висловлюємо щиру вдячність адміністрації Університету та факультету за всебічну підтримку, колегам-співорганізаторам та всім учасникам конкурсу – за ентузіазм, креативність і компетентність! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

Меню