Новини факультету

Інтерактивна лекція-тренінг «Технологія Google Classroom у навчанні іноземних мов»

8-го жовтня 2021 року на кафедрі англійської філології та лінгводидактики факультету іноземної та слов’янської філології А. О. Горбатко, магістрантка 2-го року навчання, член Студентської наукової лабораторії методики навчання іноземних мов і культур (керівник – к.пед.н., доцент Г.І.Подосиннікова), в рамках проекту "StepstoTeaching" провела інтерактивну лекцію-тренінг «Технологія Google Classroom у навчанні іноземних мов»  для студентів 351-ї та 353-ї групи (викладач доц. Г.І.Подосиннікова).

Члени наукової лабораторії у межах проекту "Steps to Teaching" отримують цінний і мотивуючий досвід – випробувати себе у ролі викладача університету. Під час інтерактивної лекції магістранткою 2-го року навчання (заочне відділення) Альоною Горбатко, яка також працює вчителем англійської мови у Лебединському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №5, було презентовано технологію навчання іноземних мов «Google Classroom» та проаналізовано основні функціональні можливості даної технології. У дискусійному режимі учасники заняття обговорили питання щодо особливостей застосування технології «Google Classroom» на уроках іноземної мови, визначено переваги використання «Google Classroom». Магістрантка окреслила сильні та слабкі сторони цієї технології, наочно продемонстровала алгоритм роботи з даним сервісом, від створення свого навчального курсу на платформі до перевірки та оцінювання робіт учнів, надала практичні поради з власного досвіду щодо роботи з цією актуальною технологією. Студенти мали змогу подивитися англомовні відео-інструкції щодо створення завдань для «Google Classroom» (паралельно удосконалюючи свою англомовну комунікативну компетентність), а також безпосередньо на лекції протестувати ці завдання: зареєструватися у класі, створеному лектором, і пройти тест з дисципліни «Гуманістичні технології навчання іноземних мов і культур».

Наприкінці заняття його учасники поділилися отриманими враженнями, окреслили для себе можливості використання технології «Google Classroom» у школах різних типів і форм власності.

Цей захід був пізнавальним та корисним для всіх студентів, які були присутні: і лектори, і слухачі були задоволені отриманим досвідом, якістю підготовки та проведення заходу, темою заняття та формою його проведення.

Декілька відгуків про інтерактивну лекцію-тренінг.

Ця технологія потрібна кожному сучасному вчителеві! Сподобалось те, що була запропонована якісна візуалізація змісту лекції, покрокові ілюстрації-інструкції до дії з «Google Classroom», що зробило легким сприйняття технічних нюансів і запам'ятовування матеріалу. Добре, що лектор як учитель-практики сама має практичний досвід використання «Google Classroom» і вміє працювати з аудиторію: презентація була логічно побудованою, зрозумілою, практично зорієнтованою, містила багато коментарів і конкретних порад із власного досвіду лектора. Алена лаконічно, чітко та виразно подавала інформацію, матеріал доносився доступно та жваво, емоційно, було приємно слухати. Дякую за цікаву та корисну лекцію лабораторії, кафедрі та університетові! (Катерина Крутась, магістрантка).

Враження виключно позитивні! Тема актуальна й потрібна. Сама презентація була дійсно довершена та наповнена корисною інформацією, дякую за отримані знання, спілкування та досвід! Мені теж було б цікаво залучитися до проекту "Steps to Teaching", дякую за таку цінну можливість! (Валерія Кривочкина, магістрантка)

Враження про лекцію позитивні! Змістовний, добре організований матеріал був чудово презентований і докладно пояснений лектором в інтерактивній формі, було цікаво поспілкуватися з магістранткою, яка вже має досвід роботи в школі. Наступного року на нас очікує виробнича практика у закладах загальної середньої освіти, і я вважаю, що тема заняття, практична інформація, яка була надана, є дуже корисною й актуальною у сучасних умовах. Положення лекції підкреслювався поясненнями і візуалізацією, відеоінструкціями англійською мовою, що допомогло краще розібратися і зрозуміти матеріал, ми навіть спробували практично працювати з «Google Classroom». Дякую! (Анна Логвиненко, магістрантка)

Дуже приємно, що Альона як вчитель і студент високо оцінила актуальність вибору теми та форми заняття, а також знання, вміння та досвід, що вона отримала під час навчання за освітньо-професійною програмою кафедри англійської філології та лінгводидактики Середня освіта (Англійська та німецька/французька мови) за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)). Пишаюся тим, що наші студенти усіх форм навчання, які паралельно працюють вчителями у різних секторах освіти, задоволені рівнем навчання та викладання за освітніми програмами нашої кафедри, схвально та з вдячністю говорять про роботу у Студентській наукові лабораторії методики навчання іноземних мов і культур і можливостях, які це їм надає. (Ганна Подосиннікова, керівник лабораторії).

Меню