Новини факультету

Інтерактивна лекція-тренінг «Web-quest technology in Forming English Communicative Competence»

21-го жовтня 2021 року на кафедрі англійської філології та лінгводидактики факультету іноземної та слов’янської філології  О.А.Приходько, магістрантка 2-го року навчання, член Студентської наукової лабораторії методики навчання іноземних мов і культур (керівник – к.пед.н., доцент Г.І.Подосиннікова), в рамках проекту "Steps to Teaching" провела інтерактивну лекцію-тренінг «Web-quest technology in Forming English Communicative Competence» для студентів 351 та 353 груп (викладач доц. Г.І.Подосиннікова).

Члени наукової лабораторії у межах проекту "Steps to Teaching" отримують цінний і мотивуючий досвід – випробувати себе у ролі викладача університету. Під час інтерактивної лекції магістранткою 2-го року навчання (очне відділення) Олесею Приходько, яка на даний час проходить педагогічну практику в Сумській класичній гімназії Сумської міської ради, де проводить уроки англійської та німецької мови в 11 та 8 класах, було презентовано інтерактивну технологію «веб-квест» та проаналізовано її основні функціональні можливості при викладанні іноземної мови. У дискусійному режимі учасники заняття обговорили питання щодо особливостей застосування технології «веб-квест» на уроках іноземної мови, визначили переваги її використання та методичний потенціал. Магістрантка окреслила сильні та слабкі сторони цієї актуальною інтерактивної технології, наочно продемонстровала алгоритм роботи з нею, надала практичні поради з власного досвіду щодо роботи, запропонувала приклади завдань веб-квестів, які вона розробила для формування англомовних мовленнєвих компетентностей учнів базовой та профільної школи. Студенти мали змогу подивитися англомовні відео-інструкції щодо створення завдань веб-квесту (паралельно удосконалюючи свою англомовну комунікативну компетентність), а також безпосередньо на лекції протестувати знання, виконавши один з наданих веб-квестів.

Наприкінці заняття його учасники поділилися отриманими враженнями, окреслили для себе можливості використання інтерактивної технології «веб-квест» у школах різних типів і форм власності.

Цей захід був пізнавальним та корисним для всіх студентів, які були присутні: і лектори, і слухачі були задоволені отриманим досвідом, якістю підготовки та проведення заходу, темою заняття та формою його проведення.

Меню