З великою приємністю повідомляємо про проведення інтерактивного воркшопу "Концептуальні дихотомії сучасного американського роману про війну", який відбувся 17 жовтня 2024 року в рамках діяльності Літературного клубу під керівництвом кандидата філологічних наук, доцента кафедри О.В. Багацької для студентів 4-го курсу групи 342 спеціальності 014 Середня освіта.
Захід був розроблений магістранткою цієї ж спеціальності Іриною Кучеровою і став яскравим прикладом симбіозу академічної глибини та інноваційного підходу до наукового дослідження, демонструючи високий рівень підготовки наших магістрантів.
Центральною темою воркшопу став роман Ентоні Дорра "Все те незриме світло" – твір, що болюче резонує з актуальними проблемами нашого сьогодення, розкриваючи їх крізь призму подій Другої світової війни:
- війна та її вплив на цивільне населення;
- моральний вибір в екстремальних умовах;
- роль науки і технологій;
- збереження культурної спадщини;
- стійкість людського духу;
- екологічна свідомість;
- інформаційна війна;
- долання обмежень.
Учасники заходу мали можливість здійснити глибокий аналіз цього літературного шедевру, розкриваючи його філософські, моральні та соціальні аспекти.
Особливо варто відзначити інноваційний формат проведення заходу, оскільки Ірина Кучерова майстерно інтегрувала сучасні технології у процес літературного аналізу. Так, студенти долучилися до творчого майндмеппінгу на платформі Mentimeter, що дозволило прослідкувати складні концептуальні зв'язки в романі; візуалізували за допомогою технологій штучного інтелекту ключові концептуальні дихотомії, і загалом довели, що синергія традиційного літературознавства та передових технологій – в межах їхньої професійної досяжності!
Учасники отримали цінний досвід у сфері критичного мислення, аналітичного читання та академічного дискурсу. Вони мали можливість зануритися у власні рефлексії, осмислюючи глибинні питання людського буття крізь призму літературного твору.
Особисто зазначимо, що цей захід став ефективною демонстрацією того, як магістерське дослідження може бути не лише академічно ґрунтовним, а й захоплюючим та практично корисним. Ірина Кучерова блискуче продемонструвала, як теоретичні знання можна трансформувати у динамічний, інтерактивний освітній досвід.
Атмосфера заходу була наповнена інтелектуальним ентузіазмом та творчою енергією. Студенти активно брали участь у дискусії, ділилися власними інтерпретаціями та критичними спостереженнями, що створило унікальне середовище для обміну ідеями та розвитку аналітичних навичок.
Підсумовуючи, хочу із упевненістю сказати, що воркшоп став значущим кроком у розвитку критичного мислення та літературознавчих компетенцій наших студентів. Маю надію, що він не лише розширив їхні горизонти у сфері сучасної літератури, але й надихнув на подальші наукові розвідки.
Пишаюся своїми талановитими студентами!