Новини факультету

Кафедра УМіЛ – співорганізатор міжнародної конференції

20-22 жовтня 2021 р. відбулася міжнародна науково-практична конференція «СВІТОВІ ВИКЛИКИ СУЧАСНІЙ ОСВІТІ», ініційована ГО «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури».

Серед співорганізаторів – заклади вищої освіти, інститути післядипломної освіти України, ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» (Білорусь), Національна Академія освіти імені І. Алтинсаріна, Казахстан; Гродненський державний університет імені Янки Купали, Білорусь,  а також Кафедра української мови і літератури СумДПУ імені А.С.Макаренка Факультет іноземної та слов'янської філології СумДПУСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (у виступах і дискусіях узяли участь як викладачі, так і магістранти, студенти освітньо-професійних програм 014 Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова), 035 Філологія (Українська мова та література).

Модерувала конференцію Осадченко Інна Іванівна, голова ГО«Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Україна, за що висловлюємо глибоку вдячність.

Розглядали актуальні питання: якими мають бути сучасні заклади дошкільної освіти; як задовольнити освітні потреби сучасних учнів без переобтяження навчанням; як здійснити дієву профорієнтацію з оптимальною витратою часу й коштів; якими мають бути сучасні заклади позашкільної освіти; як набути реальної, а не вигаданої якості вищої освіти; як досягнути реального підвищення кваліфікації, а не лише отримання сертифікату для «галочки»; як конструктивно використати нескінченні можливості набуття нових компетентностей; як віддалено не втратити, а примножити комунікації, досвід, компетентності, інтелектуальний потенціал особистості?

Проблематика виступів:

Нова українська школа: перші результати й перспективи їх удосконалення (Онопрієнко Оксана Володимирівна – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко);

Самоменеджмент як технологія самоосвітньої діяльності (Тарантей Лариса Михайловна, кандидат педагогічних наук, декан ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» (Білорусь),

Сучасні вимоги до освітньої програми «мажор» і «мінор» (Сагалієва Жанар Каукербеківна, кандидат педагогічних наук, провідний науковий працівник Національної Академії освіти імені І. Алтинсаріна, Казахстан);

Креативні фішки на уроках у початковій школі (Словік Оксана Миколаївна, вчителька початкових класів КЗЗСО «Луцький ліцей № 27 Луцької міської ради Волинської області»);

«Дизайн-мислення» – актуально і реально для підвищення кваліфікації педагогів (Андрющенко Тетяна Костянтинівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної освіти та професійного розвитку педагогів КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»);

Акмеологічний тренінг як технологія особистісного та професійного розвитку ( Корчкорбаєва Ельміра Шабданбеківна, ст. викл. кафедри професійної освіти Казахський агротехнічний універстет ім. С. Сейфулліна Нур-Султан, Казахстан; Єсекешова Марал Дуйсенеївна, кандидат педагогічних наук, доцент, зав. кафедрою освіти, Казахстан);

Модель змішаного навчання (Flex Model Blended Learning) у підготовці магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» (Кононець Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та суспільних наук ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», Україна);

Упровадження дуального навчання у підготовку майбутніх фахівців (@Кайдалова Лідія Григорівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри освітніх та інформаційних технологій Національний фармацевтичний університет, Україна);

Підготовка майбутніх учителів до педагогічної практики в умовах COVID-19: проблеми та шляхи вирішення (Семеног Олена Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови і літератури Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна);

Професійне самовдосконалення викладачів вищої школи у контексті євроінтеграційних процесів (Демченко Олена Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти, декан факультету дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної,Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна);

Якість сучасної вищої освіти як запорука успішної підготовки майбутніх фахівців (на прикладі сфери фізичної культури та спорту) (Рибалко Ліна Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету фізичної культури та спорту; Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», Україна);

Проблеми освіти в контексті глобальних проблем людства (Тарантей Віктор Петрович, доктор педагогічних наук, професор, зав. кафедри Гродненський державний університет імені Янки Купали, Білорусь)

У межах конференції було проведено авторський тренінг І.Осадченко «Лінгвотерапія: розвиток літературних здібностей». За матеріалами науково-практичної конференції планується підготовка та видання матеріалів.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=135035315544442&id=109652134749427

У підсумку проведення заходу було сформульовано низку практико орієнтованих рекомендацій

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=134651872249453&id=109652134749427

Меню