6 та 10 листопада студенти факультету іноземної та слов’янської філології, члени Cтудентської наукової лабораторії методики навчання іноземних мов і культур, підрозділу Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур (керівник – к.пед.н., доцент Г.І.Подосиннікова), Дворянова Аліна та Артем Прядка провела з учнями 11 і 10 класів Класичної гімназії міста Суми (учитель англійської мови – Пушко І.І., заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи та учитель Багірова С.М.) черговий кіноклуб за фільмом “Radioactive”.
Учні поринули у світ наукових відкриттів та пройшли стежками життєвого шляху видатної науковиці Марії Кюрі. Тематика та лексика фільму дозволили забезпечити міжпредметні зв’язки, адже учні мали змогу дізнатися більше про фізичні, хімічні процеси, а саме історію виникнення радіоактивних елементів. Обговорили теми внеску Мрії та П’єра Кюрі в науку та у подальшому медицину, їх жагу змінювати світ на краще, ризикувати своїм життям. Не обійшлося і без думок про небезпеку радіоактивних елементів та застороги, які виказував П’єр під час отримання Нобелівської премії. Загалом, учні розвинули компетентності в аудіюванні, усному мовленні, розширили свій кругозір та насолодилися часом проведеним разом.
Anna Puzyk «The film "Radioactive" which we watched at yesterday's movie club was a kind of biopic. I've always avoided watching anything of this genre, as I found history-based movies quite boring. However, recently I've changed my mind and got really drawn into them. What is more, "Radioactive" was about science, which I consider one of the most interesting topics. Scientific films give us an opportunity not only to learn some facts and details we've never even thought of before, but also to develop a thorough discussion on the connected themes after watching. That's why I was very pleased to find out that the chosen movie was one of them.
As to the working process during the lesson, I can't help saying that the tasks we were given were rather easy to complete. I think it's good because we didn't have to rewatch the fragments more than two times in order just to find the needed information. In addition, the language of "Radioactive" was clear, so that it didn't take a lot of effort to make out what the actors were saying. The only thing I'd probably like to improve is to add some more questions for discussion, but not only tests or exercises where we have to fill in the gaps. It would be great to spend more time talking about something related to the film, as we only did it at the end of the movie club.»