У весняному семестрі кафедра англійської філології та лінгводидактики та Міжуніверситетська науково-дослідна лабораторія сучасних технологій навчання іноземних мов і культур підтримують і надихають студентів спеціальності 014 Освіта (Іноземна мова та зарубіжна література ((англійська) у процесі проходження майбутніми вчителями англійської мови педагогічної практики з фаху – навчально-методичної (3 курс) та виробничої (4 курс).
21.02.2025 р. відбувся тренінг-інтенсив для практикантів "How to Teach English Effectively in Difficult Times", який складався із частин: інтерактивна лекція запрошеного лектора, бесіда з професіоналом-практиком, інструктаж-конференція з керівниками практики від університету та кафедри.
Методичний марафон відкрила гостьова онлайн-лекція Олени Кузьменко, к.філол. н., доцента кафедри міжкультурної комунікації та іншомовної освіти Житомирського державного університету імені Івана Франка, викладач англійської мови, сертифікований CELTA на тему: «Assessment And Its Types: Finding The Right Fit And Ensuring Flexibility In Wartime Education». Модератор: Г. І. Подосиннікова, к.пед.н., доцент, завідувач кафедри англійської філології та лінгводидактики, керівник Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур СумДПУ імені А.С.Макаренка.
До заходу долучилися більше 70 учасників – здобувачі освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка та університетів-партнерів Лабораторії: здобувачі освіти Бердянського державного педагогічного університету під керівництвом І.В.Школи, к. філол. н., доц., завідувача кафедри іноземних мов і методики викладання, здобувачі освіти Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка під керівництвом С.В.Смоліної, к. пед. н., доц., доцента кафедри іноземної філології та освітніх технологій, здобувачі освіти Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського під керівництвом Довгалюк Т. А. к. пед. н., доц., доцента кафедри іноземних мов та здобувачі освіти Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини під керівництвом О.В. Сушевич к.філол.н.,доц. кафедри англійської мови та методики її навчання.
Спікер успішно встановила комфортні та приємні стосунки для всіх учасників сесіі. У динамічній, тактовній манері лектор запропонувала студентам змістовну інтерактивну презентацію, яка допомогла зрозуміти, як зробити оцінювання ефективним, цікавим, приємним для учнів і вчителя. Обговорили концепції оцінювання та його типи, підкреслюючи його роль у вимірюванні знань учнів і керованій мовленнєвій практиці, розглянули різні типи оцінювання.
Учасники дізналися про: основні види оцінювання та їх особливості, гнучкі методи оцінки знань учнів в нестабільних умовах, альтернативні підходи до тестування та зворотного зв’язку, практичні стратегії підтримки учнів під час навчання в кризових ситуаціях.
У контексті дистанційного та змішаного навчання були запропоновані різноманітні практичні інструменти як для формального, так і для неформального оцінювання, такі як Google Forms, Kahoot, Padlet, Poll Everywhere, Mentimeter та Zoom breakout room, що дає учасникам можливість досліджувати та експериментувати з кожним із них.
Дякуємо спікеру, учасникам і організаторам заходу! Бажаємо успіхів нашим практикантам! Далі буде….)