14 травня 2023 року відбулася урочиста зустріч, присвячена підбиттю підсумків Міжнародного конкурсу із ТВОРЧОГО ПИСЬМА: «Мої враження від шкільної практики: літературні імпровізації за улюбленими мотивами британських та американських авторів із використанням цифрових освітніх інструментів» за участю ректора СумДПУ імені А.С. Макаренка Ю.О. Лянного, декана факультету іноземної та слов’янської філології А.М. Коваленка, в.о. завідувача кафедри англійської філології та лінгводидактики Г.І. Подосиннікової.
Організаторами Конкурсу виступили Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, кафедра англійської філології та лінгводидактики та Міжуніверситетська науково-дослідна лабораторія сучасних технологій навчання іноземних мов і культур, голова організаційного комітету – ректор Університету д.пед.н., проф. Ю.О. Лянной, керівники проєкту – Г.І. Подосиннікова, к.пед.н., доц., в.о. завідувача кафедри, керівник лабораторії, О.В. Багацька, к.філол.н., доц., доцент кафедри.
Співорганізаторами Конкурсу стали Бельцкий державний університет імені Алеку Руссо (Республіка Молдова; Alecu Russo State University of Bălți), Київський національний лінгвістичний університет (Україна), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Україна), Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Україна).
До міжнародного журі конкурсу ввійшли представники університетів-партнерів – висококваліфіковані та досвідчені експерти-науковці, філологи та методисти з Молдови Silvia Bogdan, Ana Muntean (SUB), України – Ольга Сушкевич, Ольга Яловенко (УДПУ), Валентина Черниш (КНЛУ), Людмила Прадівлянна, Таміла Довгалюк (ВДПУ), та США (Regional English Language Office, U.S. Embassy, Ukraine) – Christina Nicol та Julie Kasper, Meg Riley (Childhood Education International).
Ректор Університету Ю.О. Лянной привітав переможців конкурсу та презентував їм цінні призи й дипломи, а членам журі – сертифікати про участь у роботі міжнародного конкурсу.
Співорганізатори конкурсу зазначили актуальність, стратегічну важливість його мети: підтримка цінностей культури, освіти та науки, стимулювання педагогічної рефлексії та професійного самовдосконалення майбутніх учителів англійської мови, підтримка творчих здібностей здобувачів вищої освіти, поширення літературної культури та просування літературних талантів, мотивація використання сучасних цифрових освітніх інструментів.
Присутні члени журі та учасники схвально відзначили, що конкурс втілює інноваційну ідею міждисциплінарного підходу в освітній діяльності, його завдання поєднують педагогічну освіту, літературу, словесну творчість і сучасні цифрові технології. Основними дієвими інгредієнтами конкурсу, які зробили його по-справжньому трансформаційним за своїм впливом, є критичне та творче осмислення власного досвіду вчителювання, стилізація під улюблені літературні мотиви відомих британських та американських авторів, використання сучасних цифрових освітніх інструментів для його презентації. В результаті конкурсанти запропонували унікальні літературні твори-інсайти про досвід педагогічної практики під час війни, який міг би підтримати, надихнути та вмотивувати інших майбутніх педагогів.
Ми пишаємося своїми переможцями – Острогою Наталією та Дух Анастасією, студентками 3 курсу, а також Стеценко Маргаритою та Кучеровою Іриною, студентками 4 курсу факультету іноземної та слов’янської філології, які посіли призові місця у конкурсі.
Висловлюємо щиру вдячність адміністрації Університету та факультету за всебічну підтримку, колегам-співорганізаторам та всім учасникам конкурсу – за ентузіазм, креативність і компетентність! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!