Новини факультету

На кафедрі англійської філології та лінгводидактики завершилася педагогічна навчально-методична практика, яка стала цінним незабутнім досвідом для cтудентів

На кафедрі англійської філології та лінгводидактики факультету іноземної та слов’янської філології завершилася педагогічна навчально-методична практика 3 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), керівник практики к.пед.н., доц. зав.кафедри Г.І.Подосиннікова.

Практика стала цінним незабутнім досвідом для майбутніх учителів англійської мови!

У процесі практики студенти виконували обов’язки помічника вчителя англійської мови у закладах загальної середньої освіти студентів, відвідували з метою наукового спостереження уроки вчителів і колег-практикантів, планували та проводили фрагменти уроків англійської мови.

Також студенти знайомили учнів із Alma Mater, факультетом, презентували освітні програми кафедри.

Практика проходила насичено, студенти працювали сумлінно, активно, творчо, з використанням сучасних методів і засобів навчання – зокрема, інтерактивних платформ, таких як Miro, Bamboozle та Wordwall, що зробило процес навчання цікавим та захоплюючим.

Студенти-практиканти мали можливість:

  • Спробувати себе в ролі вчителя, проводячи заняття та спілкуючись з учнями.
  • Реалізувати свої знання з методики, удосконалити професійно-методичні навички та вміння планування уроків англійської мови
  • Розкрити творчий потенціал, готуючи навчально-методичні матеріали.
  • Отримати цінні поради та настанови від досвідчених педагогів.
  • Поспостерігати за роботою вчителів та вчитися у кращих з них.
  • Познайомитися з різними методиками та підходами до навчання.
  • Здобути практичний досвід роботи з учнями.

Учні, зі свого боку, були в захваті від:

  • Інтерактивних уроків, які не давали їм нудьгувати.
  • Можливості використовувати нові онлайн-інструменти та ресурси.
  • Спілкування зі студентами-практикантами.
  • Цікавих та пізнавальних завдань.

Практика показала, що використання сучасних освітніх технологій, інтерактивних платформ та інноваційних методів навчання англійської мови може значно підвищити його ефективність та зробити його цікавим як для учнів, так і для вчителів.

Це був чудовий досвід, який надихнув усіх учасників практики на нові звершення та підтвердив важливість якісної підготовки майбутніх педагогів.

Гомоля Влада 331-1
Управління класом - це те, що неможливо опанувати за допомогою теоретичного курсу, тому була дуже рада мати нагоду вправлятися в цьому під час практики. Перший млинець нанівець, проте зараз маю чіткіше уявлення про те, як забезпечити залученість усіх учнів.

Нємчунова Алелія 331-1
Проходження моєї практики у школі було надзвичайно корисним і допомогло мені покращити педагогічні навички.

Молгамова Тетяна 331-1
На практиці мені сподобалася робота з дітьми, спілкування з вчителем англійської мови.
Я відчуваю задоволення від того, як мені вдалося проаналізувати уроки та скласти плани конспекти та підготуватися до фрагментів уроків, провести та підготувати позакласний захід.

Шаповал Таїсія 331-1
Проходження педагогічної практики у школі стало для мене незабутнім досвідом. Я мала можливість не лише закріпити теоретичні знання, отримані в університеті, але й відчути себе в ролі справжнього вчителя.

Мені сподобалося все: від підготовки до уроків та спілкування з учнями до щирих емоцій та подяки за цікаві заняття. Особливо запам'яталося те, як я змогла зацікавити дітей предметом, який їм здавався складним, та допомогти їм зрозуміти новий матеріал.
Педагогічна практика дала мені не лише цінні знання та навички, але й підтвердила моє прагнення стати вчителем. Я щиро вдячна всім, хто допоміг мені у цій подорожі, і з нетерпінням чекаю нових можливостей вдосконалювати свої педагогічні здібності.

Грудій Владислав 331-1
Я зміг отримати цінний досвід роботи зі студентами різного віку та професійної підготовки. Я спостерігав за досвідченими вчителями і мав можливість сам вести уроки. Я також отримав корисні відгуки від своїх вчителів, які співпрацювали. Я вдячний за можливість взяти участь у цьому стажуванні. Я вважаю, що це зробило мене більш розвиненим і підготовленим педагогом.

Гуменюк Валерія, 331.2
Проходження практики у школі було для мене дуже цікавим та корисним досвідом. Під час практики я мала можливість спостерігати роботу вчителів, брати участь у проведенні уроків та працювати з учнями. Це дозволило мені отримати практичний досвід, покращити свої комунікативні навички та збагатити свої знання з педагогіки.

Під час практики я також зрозуміла важливість підготовки до уроків та адаптації під потреби різних учнів. Це був важливий крок у моєму професійному розвитку та дозволило мені отримати практичний досвід, який неможливо отримати лише з книг.
Крім того, під час практики я спілкувалася з вчителями та іншими студентами, що також було корисним. Вони поділилися своїм досвідом та порадами, що допомогло мені вдосконалити свою роботу.
Загалом, проходження практики у школі було важливим етапом у моєму навчанні, який допоміг мені краще зрозуміти суть професії вчителя та підготуватися до майбутньої кар'єри в освітній галузі.

Коник Таміла 331.2
Спостерігання за вчителями та їх методами викладання, а також власна участь у проведенні уроків допомогли мені отримати унікальний інсайт щодо того, як ефективно взаємодіяти з учнями та як створювати стимулююче навчальне середовище.

Крім того, спілкування з учнями та спостереження за їхнім розвитком дали мені можливість краще зрозуміти їхні потреби, інтереси та індивідуальність, що є ключовим аспектом ефективної роботи вчителя.
Завдяки цій практиці я відчула себе більш впевненим у своїх здібностях та готовою до майбутніх викликів у сфері освіти. Цей досвід став невід'ємною частиною мого професійного розвитку та відкрив для мене нові перспективи у виборі кар'єри.

Подосиннікова Ганна, керівник практики від кафедри англійської філології та лінгводидактики
Колектив кафедри пишається нашими студентами, які змогли в кризових умовах з успіхом виконати завдання практики, продемонстрували відповідальність, зацікавленість, готовність наполегливо працювати та професійно зростати, бажання та удосконалюватися.

Я щиро вдячна студентам за ентузіазм, креативність, силу духа та витримку, дружню підтримку, співпрацю та зворотній зв’язок!
До зустрічі на практиці наступного року!

Меню