Новини факультету

Настановча конференція з виробничої педагогічної практики студентів спеціальності Середня освіта (Українська мова і література)

4 лютого 2022 на факультеті іноземної та слов’янської філології відбулася настановча конференція з виробничої педагогічної практики студентів спеціальності Середня освіта (Українська мова і література).

У конференції взяли участь завідувачка відділом практики Ємець І.В., заступник декана ФІСФ доц. Кириленко Н.І., завідувачка кафедри української мови і літератури проф. Семеног О.М., керівник практики доц. Громова Н.В., методисти з української мови доц. Герман В.В., проф. Беценко Т.П., методисти з української літератури проф. Горболіс Л.М., ст. викл. Ячменик М.М., методист з педагогіки Бойченко М.А., методист з психології Пасько К.М.

Керівник практики доц. Громова Н.В. у своєму виступі окреслила найважливіші моменти виробничої педагогічної практики (мету, завдання, зміст практики, тривалість, основні етапи роботи, правила оформлення звітної документації) та наголосила, що педагогічна практика студентів ІV курсу є важливим етапом професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника.

Методисти з педагогіки і психології окреслили завдання з педагогіки та психології, розповіли про вимоги до роботи студентів у якості шкільного психолога та класного керівника.

Своїми враженнями поділилися і здобувачі освіти, майбутні студенти-практиканти.

Прихідько Юлія, староста групи:

Педагогічна практика студента - це відповідальний і в той же час хвилюючий етап. Адже це саме той момент, коли ми знову переступимо поріг рідної школи, але вже в якості студента-практиканта. На нас дивитимуться розумні , кмітливі очі наших учнів.

Метою виробничої педагогічної практики є оволодіння сучасними методами, принципами, засобами навчання української мови і літератури, виявлення й оцінка власної готовності до майбутнього учителювання. Саме з цього приводу сьогодні відбулася у студентів-бакалаврів настановча конференція, на якій зібралися наші викладачі, відповідальні методисти, студенти.

Ми докладно розглянули особливості проходження практики, звітну документацію.

Ознайомилися з структурою та завданнями педагогічної практики, методами, які найчастіше зустрічаються в навчальному процесі.

З'ясували основні етапи навчально-виховної роботи студентів-практикантів. Також нам дали багато порад як краще поводитися з учнями, як правильно похвалити та заохотити учнів, поважати особистість дитини та не хвилюватися.

Дуже Вам дякуємо за теплу та змістовну зустріч!

Меню