До Днів науки на кафедри англійської філології та лінгводидактики. 21 березня 2025 року на базі Студентської наукової лабораторії методики навчання іноземних мов, структурного підрозділу Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур (керівник к.пед.н., доц., зав.кафедри Г.І.Подосиннікова) працювала науково-методична студія-практикум "First Steps To Modern Language Teaching: Try and Share Mosaic".
До її роботи долучилися студенти 3 курсу ОПП кафедри Середня освіта "Англійська та німецька мова" факультету іноземної та слов’янської філології, які поділилися знаннями та досвідом за результатами проходження своєї першої практики в якості асистента вчителя англійської мови у закладах загальної середньої освіти.
- Керівник заходу: канд. пед. наук, доцент, завідувач кафедри англійської філології та лінгводидактики Ганна Подосиннікова.
- Фасилітатор: Дарина Овчаренко (група 331.1).
Учасники студії мали змогу прослухати панельні доповіді та послухати секційні доповіді, у дружній атмосфері співпраці взяти участь у обговореннях, присвячених використанню сучасних автентичних матеріалів та цифрових інструментів для формування англомовної комунікативної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти.
Учасники заходу отримали корисний досвід, нові ідеї та натхнення для подальшого вдосконалення викладання іноземних мов! Дякуємо всім спікерам, модераторам та організаторам за плідну роботу! Бажаємо подальших успіхів!
Програма виступів
Панельні доповіді
- Бізюк Марія (331.1). Цифрові інструменти як засіб удосконалення англомовної лексичної компетентності учнів у дистанційному навчанні.
- Овчаренко Дарина (331.1). Цифрові інструменти проектної роботи для формування компетентності у писемному англійському мовленні (7 клас закладів загальної середньої освіти).
Секційні доповіді
Секція 1 (Break Out Room 1). Сучасні автентичні матеріали у формуванні англомовної комунікативної компетнтності учнів закладів загальної середньої освіти.
- Нестерова Анна (331.2). Використання драматизації для формування компетентності в англійському діалогічному мовленні в умовах віддаленого навчання в учнів 7-го класу закладів загальної середньої освіти.
- Мірошниченко Анастасія (331.2) Методичний потенціал використання автентичних документальних фільмів у навчанні діалогічного мовлення учнів 9-го класу закладів загальної середньої освіти.
- Хижняк Дар’я (331.1) Використання автентичних відеосюжетів «Lingohack BBC Learning English» для формування англомовної лексичної компетентності учнів 9-го класу закладів загальної середньої освіти.
- Левчич Софія (331.2) Формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності учнів 8-го класу на матеріалі автентичних художніх фільмів у школах з поглибленим вивченням іноземних мов.
Секція 2 (Break Out Room 2). Цифрові інструменти формування англомовної комунікативної компетнтності учнів закладів загальної середньої освіти.
- Усенко Софія (331.1) Методичні особливості використання аудіокниг для формування англомовної компетентності в аудіюванні в учнів 6-го класу закладів загальної середньої освіти.
- Сердюк Тетяна (331.1) Цифрові засоби реалізації прийомів мнемотехніки для формування англомовної лексичної компетентності учнів 8-го класу закладів загальної середньої освіти.
- Курбет Анастасія (331.1) Контроль сформованості англомовних лексичних навичок з використанням комп’ютерного тестування (7-ий клас школи з поглибленим вивченням іноземних мов).