Новини факультету

Науково-методичний семінар молодих учених «Академічна культура наукового дослідження» (за матеріалами кваліфікаційних робіт здобувачів)

У межах науково-методичного семінару, організованого для молодих учених, обговорювали ключові аспекти академічної культури наукового дослідження через призму кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 Середня освіта (Українська мова і література).

Семінар став майданчиком для обміну досвідом та аналізу сучасних підходів до дослідження мовних і літературних явищ в умовах змінюваних соціально-культурних контекстів.

Модератори семінару:

  • Герман Вікторія Василівна, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри української мови і літератури
  • Кириленко Надія Іванівна, кандидат філологічних наук, доцент, заступник декана факультету іноземної та словʼянської філології з навчально-методичної роботи

Однією з основних тем обговорення стала проблема формування академічної культури у контексті написання наукових робіт, що є невід’ємною частиною підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури. У своїх виступах молоді науковці акцентували увагу на важливості дотримання етичних норм, правильного цитування, а також на необхідності глибокого аналізу джерел та контексту досліджуваних мовних та літературних явищ.

Семінар став платформою для розгляду практичних аспектів дослідницької роботи: від вибору теми та постановки завдання до організації роботи з науковими джерелами. Молоді вчені поділились власним досвідом у написанні та передзахисті кваліфікаційних робіт, зазначаючи, що важливою складовою академічної культури є здатність до самокритики та уважне ставлення до зворотного зв’язку від наукового керівника.

Крім того, обговорювались шляхи розвитку інноваційних підходів у вивченні української мови та літератури, зокрема через призму інтеграції нових технологій у процес наукових досліджень та методичної роботи.

Семінар став корисною нагодою для молодих учених не лише поділитися своїми науковими досягненнями, а й розвинути важливі навички академічної комунікації, що є необхідними для подальшого професійного зростання та розвитку наукової кар’єри.

Меню