Основною метою заходу стало обговорення ключових аспектів педагогічної практики студентів-філологів, яка є важливою складовою їх підготовки до професійної діяльності.
Модератори семінару:
- Громова Наталія Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови і літератури; керівник виробничої практики з української мови і літератури, англійської мови.
- Гуменюк Інна Леонідівна, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов, методист із англійської мови
У рамках семінару було розглянуто різні стратегії та методи, що допомагають майбутнім учителям української мови та літератури ефективно застосовувати свої знання під час педагогічної практики. Особлива увага була приділена розробці інноваційних підходів у навчанні, інтеграції сучасних технологій у процес викладання, а також роботі з різними типами учнівських колективів.
Студенти-спікери поділились досвідом організації навчального процесу, зокрема в контексті мотивації учнів, побудови індивідуальних навчальних траєкторій, а також використання методів активного навчання. Було наголошено на важливості розвитку критичного мислення, творчості та самостійності учнів через впровадження інтерактивних методів і використання мультимедійних ресурсів.
Також на семінарі обговорювались питання педагогічної етики, професійної відповідальності та особистісного розвитку фахівця. Ключовим стало питання взаємодії студентів з науковими керівниками та наставниками під час проходження педагогічної практики, адже успішне закріплення теоретичних знань на практиці є важливою складовою ефективної підготовки майбутніх педагогів.
Семінар став важливою платформою для обміну досвідом між викладачами, студентами та молодими спеціалістами, що дозволило не лише поглибити розуміння процесу педагогічної практики, а й налаштувати ефективну стратегію підготовки філологів до реальних умов роботи в школі.