Новини факультету

Науково-практичний вебінар «Синтез науки та практики в умовах європейської інтеграції»

30 квітня 2025 року на факультеті іноземної та слов’янської філології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка викладачі кафедри іноземних мов та кафедри теорії та практики романо-германських мов спільно провели науково-практичний вебінар «Синтез науки та практики в умовах європейської інтеграції», який об’єднав викладачів та здобувачів вищої освіти.

Метою заходу стало обговорення актуальних викликів і перспектив поєднання наукових досліджень із практичним досвідом у контексті сучасних інтеграційних процесів, що відбуваються в європейському освітньому та професійному середовищі.

У межах науково-практичного вебінару було представлено низку доповідей, присвячених таким темам, як: впровадження європейських стандартів у професійну діяльність; міждисциплінарна співпраця в освіті та науці; роль практикоорієнтованого підходу у підготовці фахівців; виклики академічної мобільності та міжнародної співпраці в умовах євроінтеграції тощо.

Спікерами заходу виступили викладачі та здобувачі вищої освіти, які поділилися своїм досвідом упровадження інноваційних підходів у викладання, дослідження та практику.

Особливу увагу було приділено інтерактивному формату заходу: учасники активно долучалися до обговорень, ставили запитання, презентували результати власних досліджень і проєктів.

Захід засвідчив важливість постійного діалогу між наукою та практикою, а також потребу в розвитку партнерських зв’язків у межах освітньої та професійної спільноти в умовах європейської інтеграції.

Дякуємо всім учасникам за змістовні виступи, плідну дискусію та спільне прагнення до якісних змін у сфері науки й освіти!

Наші доповідачі:

  1. Афанасенко Тетяна (група П-5) «До питання про компетентнісно-орієнтовані завдання на заняттях з англійської мови».
  2. Бабич Крістіна (321 група) «Вивчення іноземних мов методом занурення в мовне середовище».
  3. Гримайло Анастасія (група 0052) «Гейміфікація навчального процесу: мотивація студентів через гру».
  4. Коляда Анастасія (4 курс, фіз-мат.) «NFT in English learning: how digital awards are changing modern education».
  5. Слухай Ярослав (група 321) «Microlearning in Foreign Languages Acquisition».
  6. Соколенко Марина (група 321) «From exercises to real-life situation: a modern approach to Task-Based learning».
  7. Миколенко Аня (група 212) Linguistics.
  8. Усік Олег (група 212) Modern trends in foreign language teaching methods.
  9. Берест Алла (група П-5) «Лінгвістичні аспекти міжкультурної комунікації та перекладу на прикладі української та угорської мов».
  10. Гонтар Анна, Ніколаїду Надія (2 курс, Міжнародні відносини) «Сrucial role of intercultural communication in the context of international relations within the European integration process».
  11. Самсоненко Анна (група 341.1) «Персоналізація навчання: адаптивні платформи та індивідуальні траєкторії розвитку».
  12. Маценко Світлана (група 242) «Створення безпечного освітнього середовища на уроках англійської мови в 7 класі НУШ».
  13. Овчаренко Дарина (група 331) «Цифрові інструменти проектної роботи для формування компетентності в англійському писемному мовленні».
  14. Цибульник Наталія (група 222) «Відображення лінгвістичної своєрідності українських та англійських фразеологізмів».
  15. Випирайло Юля (група 212) «Актуальні питання іноземної лінгвістики».
  16. Вертій Юлія (група 0052) «Реформа НУШ як складова інтеграції української освіти в європейський освітній простір».
  17. Кібець Наталія (група П-5) «Євроінтеграція освітнього середовища».
  18. Сердюк Іванна (група 212) «European integration of the educational environment».

Меню