30 квітня 2025 року на факультеті іноземної та слов’янської філології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка викладачі кафедри іноземних мов та кафедри теорії та практики романо-германських мов спільно провели науково-практичний вебінар «Синтез науки та практики в умовах європейської інтеграції», який об’єднав викладачів та здобувачів вищої освіти.
Метою заходу стало обговорення актуальних викликів і перспектив поєднання наукових досліджень із практичним досвідом у контексті сучасних інтеграційних процесів, що відбуваються в європейському освітньому та професійному середовищі.
У межах науково-практичного вебінару було представлено низку доповідей, присвячених таким темам, як: впровадження європейських стандартів у професійну діяльність; міждисциплінарна співпраця в освіті та науці; роль практикоорієнтованого підходу у підготовці фахівців; виклики академічної мобільності та міжнародної співпраці в умовах євроінтеграції тощо.
Спікерами заходу виступили викладачі та здобувачі вищої освіти, які поділилися своїм досвідом упровадження інноваційних підходів у викладання, дослідження та практику.
Особливу увагу було приділено інтерактивному формату заходу: учасники активно долучалися до обговорень, ставили запитання, презентували результати власних досліджень і проєктів.
Захід засвідчив важливість постійного діалогу між наукою та практикою, а також потребу в розвитку партнерських зв’язків у межах освітньої та професійної спільноти в умовах європейської інтеграції.
Дякуємо всім учасникам за змістовні виступи, плідну дискусію та спільне прагнення до якісних змін у сфері науки й освіти!
Наші доповідачі:
- Афанасенко Тетяна (група П-5) «До питання про компетентнісно-орієнтовані завдання на заняттях з англійської мови».
- Бабич Крістіна (321 група) «Вивчення іноземних мов методом занурення в мовне середовище».
- Гримайло Анастасія (група 0052) «Гейміфікація навчального процесу: мотивація студентів через гру».
- Коляда Анастасія (4 курс, фіз-мат.) «NFT in English learning: how digital awards are changing modern education».
- Слухай Ярослав (група 321) «Microlearning in Foreign Languages Acquisition».
- Соколенко Марина (група 321) «From exercises to real-life situation: a modern approach to Task-Based learning».
- Миколенко Аня (група 212) Linguistics.
- Усік Олег (група 212) Modern trends in foreign language teaching methods.
- Берест Алла (група П-5) «Лінгвістичні аспекти міжкультурної комунікації та перекладу на прикладі української та угорської мов».
- Гонтар Анна, Ніколаїду Надія (2 курс, Міжнародні відносини) «Сrucial role of intercultural communication in the context of international relations within the European integration process».
- Самсоненко Анна (група 341.1) «Персоналізація навчання: адаптивні платформи та індивідуальні траєкторії розвитку».
- Маценко Світлана (група 242) «Створення безпечного освітнього середовища на уроках англійської мови в 7 класі НУШ».
- Овчаренко Дарина (група 331) «Цифрові інструменти проектної роботи для формування компетентності в англійському писемному мовленні».
- Цибульник Наталія (група 222) «Відображення лінгвістичної своєрідності українських та англійських фразеологізмів».
- Випирайло Юля (група 212) «Актуальні питання іноземної лінгвістики».
- Вертій Юлія (група 0052) «Реформа НУШ як складова інтеграції української освіти в європейський освітній простір».
- Кібець Наталія (група П-5) «Євроінтеграція освітнього середовища».
- Сердюк Іванна (група 212) «European integration of the educational environment».