26 квітня 2023 року відбулося друге засідання Об'єднання Інституцій-партнерів "Педагогічна синергія", ініційоване Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України.
Тема засідання «Стан практичної підготовки майбутніх вчителів у закладах вищої освіти». У роботі заходу взяли участь більше 100 учасників – науковців, викладачів, вчителів, методистів. Досвід організації практичної підготовки майбутніх учителів у закладах вищої педагогічної освіти України представили проф. Семеног О.М., доц.. Громова Н.В. (Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка); проф. Акімова О.В., доц. Хамська Н.Б. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського); проф. Романюк С.З. (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича); доц. Удич З.І. (Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка); проф. Довженко Т.О. (Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди).
Доц. Громова Н.В. представила досвід проведення практики з української мови та літератури на бакалаврському рівні факультету іноземної та слов’янської філології Сумського державного педагогічного університету.
Зауважила, що практика – найважливіший і необхідний етап в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Разом зі студентами ми накопичували досвід не лише під час лекційних та практичних занять з професійно орієнтованих курсів «Методика навчання української мови» та «Методика навчання української літератури», «Інноваційні технологій навчання української мови і літератури», але й під час безпосереднього спілкування з найкращими учителями міста Суми та області. Активно долучаємо студентів до семінарів, вебінарів, конференцій. Як показала практика, більшість студентів мають високий та достатній освітній потенціал, який розкрився на уроках української мови і літератури та у позакласній роботі з предмета.
За результатами проведення засідання прийнято рішення про створення робочої групи з удосконалення Положення про організацію практичної підготовки майбутніх педагогів, яке було створено ще у 1994 р. й, безумовно, вимагає суттєвого оновлення.