Новини факультету

Підбиття результатів Конкурсу есе «Мовна свідомість українців» (для учнів 10-11 класів) і нагородження переможців

Цей конкурс став важливою подією для молоді, яка прагне глибше осмислити роль мови у формуванні національної ідентичності та розумінні власної культурної спадщини.

Конкурс залучив численних учасників з різних навчальних закладів Сумщини, що свідчить про високий інтерес серед старшокласників до теми мовної свідомості. Учні поділилися своїми роздумами щодо значення української мови в сучасному суспільстві, її впливу на національну єдність та формування патріотичних почуттів, а також на виклики та можливості, з якими стикається українська мова в умовах глобалізації.

Цікавинкою заходу став майстер-клас «Культура роботи з текстом есе» Бережного Назара, студента 262 групи, який поділився власним досвідом написання есе, а також окреслив ключові принципи структуризації думок та створення логічних, чітких і аргументованих текстів. Магістрант звернув увагу на важливість правильного формулювання теми, розкриття основних ідей через приклади та ефективне використання наукової термінології.

У ході конференції відбулося відзначення найкращих есе, що були оцінені журі. Наголошено, що кожне есе стало захоплюючою мандрівкою в глибину національної свідомості, а також привернув увагу до важливості збереження та розвитку української мови в сучасному світі.

Особливо відзначились учасники, чиї есе продемонстрували глибину аналізу, оригінальність мислення та активну позицію щодо мовних питань.

Конференція не лише підсумувала результати конкурсу, а й стала чудовою нагодою для учнів обговорити важливі питання мовної культури та національної свідомості з провідними фахівцями. Усі учасники отримали незабутній досвід та натхнення для подальших наукових та творчих пошуків у галузі мовознавства та культури.

Цей конкурс став яскравим прикладом того, якою важливою є роль молоді в збереженні та розвитку національних традицій і цінностей, а також підкреслив необхідність формування мовної свідомості як основи національної ідентичності.

Меню