Новини факультету

Представники кафедри англійської філології та лінгводидактики на вебінарі НАЗЯВО «Формування якісної освітньої програми за спеціальністю 035 Філологія»

28 березня 2024 року кафедра англійської філології та лінгводидактики в особі гаранта освітньо-професійної програми другого рівня вищої освіти за спеціальністю 035 Філологія «Англійська та німецька мови (переклад включно)» к.філол.н., доцента С.Ф. Алексенко, членів групи розробників, що забезпечують викладання освітніх компонентів програми, к.філол.н., ст. викл. В.О.Бондаренка та к.філол.н, доц. В.В. Козлової долучилася до вебінару «Формування якісної освітньої програми за спеціальністю 035 Філологія», організованого та проведеного Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти. Метою вебінару стало дослідження найкращих практик та стратегій вдосконалення філологічної освіти.

Заступниця Голови Національного агентства Олена Єременко розповіла учасникам вебінару про кращі практики філологічної освіти в аспекті вивчення іноземних мов, закцентувавши увагу на трьох китах якісної освітньої програми. Олександр Бондаренко, член ГЕР 03 «Гуманітарні науки», доцент Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка та директор перекладацької компанії ТОВ «Транслател», запропонував цінні перспективи щодо врахування стандартів вищої освіти при розробці освітніх програм, що містять технологічні та сервісорієнтовані компетентності, та підкреслив важливість їхнього узгодження зі встановленими стандартами для забезпечення якісного результату. Керівниця відділу акредитації освітніх програм секретаріату Національного агентства Ганна Денискіна розповіла учасникам про процес підготовки до акредитації освітніх програм у галузі філології, зосередившись на аналізі та процедурах, які необхідно пройти для отримання акредитації. А проректорка Київського національного лінгвістичного університету Алла Корольова поділилася досвідом університету в проєктуванні, реалізації й акредитації освітніх програм за спеціальністю 035 Філологія.

Вебінар дав нагоду учасникам обмінятися знаннями, оскільки містив інтерактивну сесію питань та відповідей у форматі Q&A, що сприяло глибшому розумінню складнощів і викликів, притаманних розробці та підтримці якісних освітніх програм філологічної спеціальності.

Меню