16 лютого 2024 року відповідно до робочої програми курсу «Зарубіжна література і методика її навчання» ОПП Середня освіта (Англійська мова і література) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) спеціалізації 014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) доктор філологічних наук, професор Лариса Горболіс запросила на лекцію, присвячену новітнім технологіям у вивченні зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти, Наталію Скриннік – кандидата педагогічних наук, викладачку Олександрійської гімназії Києва.
Лекторка – випускниця Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, вчитель-практик, яка вже тривалий час вивчає особливості застосування хмарних технологій у школі.
На лекції йшлося про особливості освітнього процесу в українській школі в умовах війни, про перевернуте, змішане, дистанційне навчання, новітні технології навчання, роль учителя у формуванні читацької компетентності, ефективні шляхи активізації роботи учнів старших класів на уроках зарубіжної літератури, про різноманітні й запитані часом моделі взаємодії вчителя і учнів.
Лекція Наталії Скриннік є першою в зініційованому професором Ларисою Горболіс циклі «Творчі діалоги з випускниками» (до 100-ліття СумДПУ).
Маргарита Стеценко: «Дуже задоволена відвіданим заняттям.
Я дізналася про різні підходи до викладання зарубіжної літератури. Було цікаво дізнатися про способи міжпредметного викладання зарубіжної літератури та використання штучного інтелекту для підвищення ефективності навчання. Пані Наталія вдало ілюструвала основні тези свого виступу прикладами, роблячи заняття надзвичайно корисним та захоплюючим».
Яніна Мезенцева: «Дякую за змістовну лекцію, на якій я змогла значно розширити свої знання про штучний інтелект та методику навчання учнів. Наталія володіє ораторськими здібностями, вміє зацікавити матеріалом.
Я отримала важливу інформацію про види навчання, про заохочення, про те, як штучний інтелект може полегшувати навчання і допомагати вчителеві зацікавити навчальним матеріалом, готуватися до уроку. Лекція продуктивна. Чимало означених на лекції питань та практичних порад сприятимуть у проходженні практики та в подальшій професійній діяльності».
Валерія Саннікова: «Лекція була наповнена цікавим ілюстративним матеріалом про новітні технології навчання на уроках зарубіжної літератури. Був окреслений спектр методів роботи. Йшлося про потреби підлітків і вимоги часу, які сучасному вчителю української школи необхідно обов’язково враховувати».