Новини факультету

Робота Студентської наукової лабораторії навчання іноземних мов і культур під час виробничої педагогічної практики студентів-магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література).

На кафедрі англійської філології та лінгводидактики факультету іноземної та слов’янської філології виробнича педагогічна практика студентів-магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література), яка проходила у закладах загальної середньої освіти (старший ступінь навчання, профільна школа) залишила багато яскравих спогадів.

Так, у рамках виробничої педагогічної практики в комунальній установі Сумська спеціалізована школа I-III ступенів № 9 м. Суми, Сумської області в 6-А класі відбувся урок у формі англомовного кіноклубу на основі мультфільму «Sing», який провели магістранти Панченко Юлія та Приходько Маргарита, члени Студентської наукової лабораторії навчання іноземних мов і культур (керівник – к.пед.н., доцент Г.І.Подосиннікова).

Метою кіноклубу було удосконалювати мовленнєві вміння та навички учнів, а також продемонструвати, що вивчення англійської мови може бути цікавим, веселим та інтерактивним, сприяти підвищенню мотивації до опанування англійської мови.

Обраний студентами мультфільм «Sing», знятий Гартом Дженнінгсом, має великий виховний потенціал, адже навчає учнів ніколи не відступати від своєї мрії, завжди вірити в свій талант та потенціал, цілеспрямовано йти до заповітної цілі та бути відкритим до нових можливостей та змін в житті.

Розроблений комплекс вправ до кіноклубу надав учням можливість удосконалити вміння в аудіюванні, у монологічному мовленні, а також лексичні навички з теми «Music». Під час кіноклубу учні виконували вправи, запропоновані до кожного епізоду, обговорювали переглянуті епізоди мультфільму, вільно висловлювали свої думки щодо вчинків героїв, дискутували один з одним. Усі учасники кіноклубу були активними та зацікавленими в процесі обговорення. Кіноклуб проходив у невимушеній, наповненій музикою атмосфері.

Позитивний, цікавий та захоплюючий захід з перших хвилин змотивував учнів до плідної роботи та пройшов досить продуктивно. Усім учням сподобався, обраний студентами мультфільм та формат уроку у формі кіноклубу. Учителю 6-А класу Папочкіній Наталії Іванівні теж сподобався проведений студентами кіноклуб, вона зазначила, що обраний студентами мультфільм для проведення кіноклубу відповідав віковим особливостям учнів; захід був динамічним, учні з цікавістю переглядали епізоди мультфільму, виконували до них завдання та активно брали участь в обговоренні ключових моментів. Кіноклуб був корисним та цікавим для учнів.

Меню