Ми прожили цей тиждень разом із нашим факультетом, університетом, країною, хвилювались за стан здоров’я рідних, знайомих і незнайомих.
Працюємо сумлінно із бажанням. Цінуємо наше спілкування.
1. Відповідно до розкладу проводили заняття:
- з дитячої літератури, риторики, типології помилок, фахової української мови, історії української літератури, методик викладання та ін. у дистанційній формі
https://dl.sspu.edu.ua/course/index.php?categoryid=34
Проводили й інтегровані заняття за проєктом «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність». Зокрема, бінарне заняття з методики викладання української мови «Мовленнєва та медіакомпетентність здобувача освіти:
точки перетину» зумовлене потребою умінь відбирати, аналізувати, інтерпретувати інформацію з одного чи різних медіаджерел, визначати істотні деталі, що сприяють або заважають медіакомунікації; створювати медіатекст із урахуванням структурно-смислових, мовностилістичних особливостей. Детальніше про захід за покликанням
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1107770129581180&id=100010446093840
для аспірантів проводили лекції та практичні заняття;
спільно з магістрантами взяли участь у вебінарі «РОЛЬ УЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМИ, ЇХ ВИРІШЕННЯ ТА ДОСВІД» за ініціативи відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та Гімназії-інтернату №13 м. Києва.
2. Провели:
засідання науково-методичної комісії
факультету іноземної та слов’янської філології. Зокрема, розглянули питання « Про сертифікацію робочих навчальних програм за проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність»;
-круглий стіл-онлайн «Академічна культура учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання». Детальніше про захід за покликанням: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2630084803766942&id=100002963448770
3. Узяли участь у
- Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу» (15.04.2020 р., Київський університет імені Бориса Грінченка). Захід проведено за підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус+: Жан Моне».
Запис конференції можна переглянути за посиланням https://youtu.be/araMzQ_las4
- онлайн-тренінг-вебінарах “Школа фактчекерів: викривачі фейків на тематику пандемії” від Академія Української Преси та Фонду Конрада Аденауера Konrad Adenauer Stiftung Ukraine;
- ОСВІТНЬОМУ ІВЕНТІ Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти з освітянами України
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012276764886&__tn__=%2CdlCH-R-R&eid=ARB9E51frLTnhTVv3D5QOw3dZt24qhhC271Y4aCVtcqLJHSsBy7E-hs8Db1ItAbwfn8VTrdApyerATjk&hc_ref=ARQ7y7H9Io6cKp3Y8Zu8ePszKMdEXkH3Y8qBXZtilpr_lAYqhTQM6QSyMK1V2woViE4
4. Дистанційно навчалися:
Брали участь у вебінарах
Антикризового онлайн-EdCamp-2020: школа зараз та у "світі після".Коло однодумців окрилює!
Політ прекрасний, білі ворони!
усі сесії Антикризового національного онлайн-EdCamp’у 2020 — на YouTube-каналі: https://www.youtube.com/c/edcampukraine.
-у вебінарах з академічної доброчесності
Проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP, що упроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти.
Четвертий вебінар "Аргументативне есе: поради і приклади" провела Марта Томахів, спеціалістка Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP;
- Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України спільно з компанією Plagiat.PL в Україні та Кафедрою ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» НАПН України;
- «ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ АНТИПЛАГІАТНОЇ СИСТЕМИ STRIKEPLAGIARISM»;
- у вебінарі для стейкхолдерів у межах реалізації освітньо-наукової програми підготовки «Педагогічна освіта і освіта дорослих в Україні і зарубіжжі» у галузі 01 "Освіта / педагогіка" спеціальність 011 "Освітні, педагогічні науки";
СУМСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ:
- у вебінарі «Дистанційне-навчання: онлайн-інструменти» із засновницею OWLschool у місті Суми Дар'єю ЖЕЛЕЗНЯК;.
ВЕБІНАРі-ТРЕНІНГу ВІД ПСИХОЛОГА-ПРАКТИКА СУМСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВІКТОРІЇ РАТЄЄВОЇ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002963448770&__tn__=%2CdlC-R-R&eid=ARBJaOJMdtT08Rn_Vhh7B-AfQOEIbOwdTcB8EL4aIOk3DZfsLgwNx1bu_l9jmT1qhSDuPpa3xdngWKQW&hc_ref=ARQGGQ2Fp3n0a303w0OscsTjNd67cimShaeMjIJvmHg-sX8pUghBDd7QS6Of6lf0CJA
Підготували статті до участі в конференціях, у фахові видання.
Готувались до Великодня,
до участі в
УСЕУКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВІЙ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ МОЛОДИХ УЧЕНИХ
«СУМЩИНА В ІСТОРИКО-ФІЛОЛОГІЧНОМУ ВИМІРІ»,
що відбудеться 22 квітня 2020 року
https://sspu.edu.ua/media/attachments/2020/04/08/info-sumshina2020.pdf