Refresh

This website fisf.sspu.edu.ua/news/studentka-fisf-peremogla-v-konkursi-ese-dobrochesnist-u-navchanni-dotrimuvatisya-ne-mozhna-porushuvati is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

Новини факультету

Студентка ФІСФ перемогла в конкурсі есе «Доброчесність у навчанні: дотримуватися не можна порушувати»

Марія Прокопенко, студентка 3 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова) Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, нагороджена дипломом ІІ ступеня у Всеукраїнському конкурсі есе «Доброчесність у навчанні: дотримуватися не можна порушувати». Вітаємо переможницю та її керівника, проф. Семеног О.М.

Усеукраїнський конкурс есе відбувся на базі Лабораторії «Академічна культура дослідника» та Лабораторії інфомедійної грамотності Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.

Мета конкурсу: сприяти формуванню навичок дотримання академічної доброчесності, осмисленню ролі академічної відповідальності у професійному становленні, популяризації академічної етики та толерантності серед здобувачів освіти.

Нагородження переможців конкурсу відбулося 17 травня 2024 року в рамках проведення VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід».

Професорка Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка Олена Миколаївна Семеног наголошує, що вагомим критерієм оцінки результатів діяльності університетів є спроможність закладу підготувати фахівців із високим рівнем загальної та професійної академічної культури. Цінності академічної культури– культура наукової праці і соціальної, моральної відповідальності за результати дослідження; культура толерантності й педагогічного оптимізму, що формується в культурно-освітньому просторі закладу, наукова мовна культура, культура спілкування наукових наставників та учнів – мають пронизувати освітні програми підготовки бакалаврів, магістрів, докторів філософії різних спеціальностей в університеті.

«На мою думку, доброчесність у навчанні – це не лише сукупність добрих моральних якостей, які можна виявити у процесі отримання освіти, але й фундаментальний принцип, який визначає якість і етичний стандарт навчального процесу. Ця концепція виокремлюється як важлива складова не лише для успішного вивчення предметів, але й для формування характеру, моральних переконань та громадянської позиції здобувачів освіти. Доброчесність у навчанні – це не просто вибір, це стиль життя. Це постійні кроки до саморозвитку, самореалізації й успіху. Рушаймо до цього шляху вже сьогодні!», – зазначає Марія Прокопенко.

 

 

Меню