Новини факультету

Студія-практикум «Методична мозаїка»

Виробнича практика магістрантів-практикантів: започатковано нову цікаву форму роботи для магістрантів-практикантів – методична студія-практикум "Innovations in Foreign Language Teaching: Try and Share Mosaic".

Сьогодні, 20 жовтня 2021 року, на факультеті іноземної та слов’янської філології, для магістрантів Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка, в рамках виробничої педагогічної практики працювала методична студія-практикум «Методична мозаїка» (the workshop "Innovations in Foreign Language Teaching: Try and Share Mosaic").

Робота студії-практикуму була організована студентами-практикантами 6 курсу та Студентською науковою лабораторією методики навчання іноземних мов і культур (керівник – к. пед. н., доц. Г.І.Подосиннікова). Метою роботи студії-практикуму «Методична мозаїка» стало стимулювання практикантів до вдосконалення професійних вмінь та навичок майбутніх вчителів англійської мови, урізноманітнення технологій та засобів формування іншомовної комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови.

Зустріч відбулася дистанційно в режимі онлайн із використанням платформи Zoom. Завдяки зусиллям усіх учасників захід було організовано та проведено на високому методичному рівні, цікаво, чітко, ефективно, мотивуюче, корисно.

Наші практиканти з ентузіазмом і ретельністю склали свою методичну мозаїку з низки інноваційних технологій, які можуть бути використані на уроках англійської мови, а саме: Padlet, Kahoot, Quizalize, веб-квест, інтелект-карта, тощо. Студенти практично продемонстрували, як можна впровадити дані прийоми в навчальний процес із урахуванням вікових особливостей та рівня сформованості англомовної комунікативної компетентності учнів. Свої доробки студенти презентували у вигляді презентацій-візуалізацій, де вони змогли детально розкрити всі особливості використання даних технологій, надати приклади вправ; деякі технології і завдання навіть було апробовано у режимі «тренінг».

Ця зустріч дала змогу підвищити професійно-методичну компетентність практикантів, обмінятися досвідом у викладанні англійської мови, розширити погляди на нові технології викладання іноземної мови, зосередити увагу на стратегіях і засобах зацікавлення учнів до навчання.

Тож, робота студії-практикуму була корисна для всіх студентів. Адже, кожен виступив і слухачем, і тренером, спостерігав й аналізував те, що відбувалося на конференції. Кожен мав змогу висловити свої думки та дати поради щодо використання даних інноваційних технологій.

Декілька відгуків про дану конференцію:

Робота студії-практикуму пройшла дуже вдало. Кожен зміг ефектно продемонструвати певну інноваційну технологію. Проблематика доповідей і матеріали були підібрані згідно до наших потреб. Дуже важливим фактором було те, що кожен був максимально долучений до роботи, адже кожен з нас мав змогу побувати не лише в ролі вчителя та організаторі, а й в ролі учня, ставши учасником кожного із-за пропонованих інтерактивних завдань. Дякуємо кафедрі та лабораторії за надану можливість отримати мотивуючий досвід! (Павлюченко Алла, практикантка, учасниця роботи студії-практикуму).

Саме завдяки цій студії-практикуму ми ближче познайомилися з новими та цікавими засобами для проведення уроків англійської мови. Це неабияк корисно, особливо під час проходження практики, адже зацікавити сучасних школярів досить важко лише так званим «традиційним навчанням». За допомогою розглянутих інтерактивних технологій процес отримання знань стає цікавішим, захоплюючим, а також веселим та ненав'язливим. Такий обмін досвідом дає нам змогу розвиватися як особистостям та формуватися як майбутнім вчителям англійської мови. Дуже вдячні кафедрі та керівнику практики і лабораторії за надану можливість! (Шинкаренко Анастасія, практикантка, учасниця роботи студії-практикуму).

Даний захід був дуже інформативний і спрямований на покращення наших навичок викладання, оскільки зараз ми проходимо практику у школах і зможемо якнайкраще донести дітям нову інформацію та зробити її ще цікавішою. За допомогою ось таких студій-практикумів ми, майбутні вчителі, маємо змогу розширювати свої знання та вміння в користуванні інтерактивних технологій. Сьогодні я дізналася ще про декілька освітніх онлайн-платформ для вивчення іноземної мови, кожна з яких дуже корисна та буде слугувати мені як незамінний помічник в підготовці до уроків. Особливо в той час, коли все більше обертів набирає дистанційне навчання – ці освітні засоби просто знахідка для вчителів! Тому хотілося б і надалі проводити такі цікаві заходи! (Мелешко Катерина, практикантка, учасниця роботи студії-практикуму)

Методична студія-практикум "Innovations in Foreign Language Teaching: Try and Share Mosaic" була цікавим та корисним заходом для студентів магістрантів. Ми більше дізналися про різні технології навчання, завдяки яким викладання іноземної мови є цікавим та результативним. Усі учасники мали змогу обмінятися своїми ідеями та досвідом педагогічної практики щодо формування іншомовної комунікативної компетентності учнів базової та профільної школи. (Панченко Юлія, практикантка, учасниця роботи студії-практикуму).

 

Методична мозаїка Padlet

Методична мозаїка Quizalize

Меню