Новини факультету

Технологія «кіноклуб» і кінофільм «Knives Out» – поглиблюємо знання англійської мови та методики її навчання, психології особистості та відносин "батьки-діти"

Міжуніверситетська науково-дослідна лабораторія сучасних технологій навчання іноземних мов і культур (керівник Г. І. Подосиннікова, к.пед.н., доц., зав.кафедри англійської філології та лінгводидактики) факультету іноземної та слов’янської філології знову зібрала майбутніх вчителів англійської мови, щоб підвищити свою професійну компетентність і поспілкуватися англійською у процесі перегляду та опрацювання оригінальної сучасної кінострічки про загадкову смерть відомого автора детективів.

Студенти першого курсу магістратури Ілля Сахно та Дарія Скоробагатько розробили та провели кіноклуб «Knives Out» за авторською технологією Г.І.Подосиннікової. «Knives Out», до якого завітали близько 30 студентів та викладачів з різних університетів: СумДПУ імені А.С. Макаренка, Київського національного лінгвістичного університету (кер. д.пед.н., професор, завідувач кафедри педагогіки та методики навчання іноземних мов В.В.Черниш), Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (кер. к.філол.н., доцент О.В.Сушкевич, к.пед.н., доцент І.С. Постоленко, кафедра англійської мови та методики її навчання). Учасники зустрілися на інтерактивному занятті-тренінгу, щоб у дружній атмосфері переглянути та обговорити фрагментований фільм «Knives Out», занурившись у світ інтриг, таємниць і заплутаних сімейних драм, а також удосконалити вміння планування та проведення інтегрованих занять із використанням сучасних освітніх технологій і автентичного відеоматеріалу. Перегляд ретельно організованих фрагментів фільму та виконання різноманітних цікавих завдань понукало до критичного мислення, роздумів про мотиви людських вчинків, моральні цінності, відносини між батьками та дітьми, природу правди та брехні, причини та наслідки вчинків і життєвих стратегій. Учасники обговорили також те, як особистісні якості персонажів, їх вчинки та невидимі зв’язки між ними вибудовують атмосферу, що тримає в напрузі до останнього кадру.

Заняття у форматі кіноклубу мало на меті розвивати мовленнєві навички (аудіювання та говоріння), збагачувати лексику, а також формувати критичне мислення та соціокультурну компетентність. Учасники також отримали можливість працювати над міжособистісною взаємодією, а головне – здобути натхнення для вивчення іноземної мови та особистісного зростання. Завдяки різноманітним інтерактивним вправам, підготовленим організаторами із застосуванням цифрових освітніх інструментів, студенти змогли глибше зрозуміти ідеї фільму, одночасно покращуючи свої мовленнєві навички. На фінальному обговоренні учасники поділилися своїми теоріями щодо розслідування, які у них були на початку, і чи справдилися вони, а також відмітили неймовірну візуальну та музичну складову кінострічки.

Меню