21.02.2025 методичний марафон продовжила гостьовий онлайн-тренінг Пушко Ірини Ігорівни, заступника директора КУ Сумської класичної гімназії, досвідченого вчителя-методиста англійської мови, координатора групи (TAG facilitator) проєкту «SWITLO» Британської Ради, на тему: «The New Approaches To An English Lesson: Teaching In Difficult Times».
Модератор: Г.І.Подосиннікова, к.пед.н., доцент, завідувач кафедри англійської філології та лінгводидактики, керівник Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур СумДПУ імені А.С.Макаренка.
До заходу долучилися здобувачі освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка освітньо-професійних програм 014 Середня освіта бакалаврського та магістерського рівнів навчання (гаранти програм – Подосиннікова Г.І., Бондаренко В.О., Багацька О.В.) та університетів-партнерів Лабораторії: здобувачі освіти Бердянського державного педагогічного університету під керівництвом І.В. Школи, к. філол. н., доц., завідувача кафедри іноземних мов і методики викладання, здобувачі освіти Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка під керівництвом С.В. Смоліної, к. пед. н., доц., доцента кафедри іноземної філології та освітніх технологій, здобувачі освіти Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського під керівництвом Довгалюк Т. А. к. пед. н., доц., доцента кафедри англійської мови та методики її навчання, здобувачі освіти Криворізького державного педагогічного університету під керівництвом Пальчикової О.О., к.пед.н., доц., в.о. завідувача кафедри англійської філології та Дидри І.А. к.пед.н., доц., доцента кафедри.
У ході невимушеної дружньої бесіди бесіди учасники заходу дізналися про: інноваційні підходи до викладання англійської мови, ефективні стратегії підтримки учнів у складних умовах, способи збереження мотивації та залученості в умовах віддаленого та змішаного навчання в умовах кризи та нестабільності.
Спікер поділилася багатим педагогічним досвідом щодо важливих професійних та особистісних якостей сучасного вчителя англійської мови, надала цінні рекомендації щодо встановлення позитивної атмосфери в класі, спілкування учителя та учнів, організації роботи на уроці, формулювання інструкцій, відбору та розробки завдань і навчальних матеріалів. Поміркували над основними характеристиками особистісно-орієнтованого уроку англійської мови, які роблять його актуальним, цікавим, ефективним, умотивовуючим. Розглянули можливості інтеграції до сучасної комунікативної методики навчання іноземних мов елементів інших методів і технологій.
Велику зацікавленість аудиторії викликала розповідь Ірини Ігорівни про досвід її роботи в новому проєкті Британської Ради «Skills and Well-being in Teacher Learning Opportunities» (SWITLO), який спрямовано на розширення обізнаності українських вчителів англійської мови про можливості створення безпечного навчального середовища для своїх учнів під час війни.
Висловлюємо подяку спікеру, учасникам та організаторам заходу! Бажаємо успіхів нашим практикантам! Попереду ще багато цікавого…