Новини факультету

Участь у вебінарах Hueber у 2022-2023 н. р.

Викладачі німецької мови кафедри теорії та практики романо-германських мов Шевцова Наталія Олександрівна, к.ф.н, ст. викладач Оробінська Руслана Володимирівна та к.п.н., доцент Солощенко Вікторія Миколаївна, а також студенти та студентки 333 та 334 групи відвідали у 2022-2023 н. р. низку вебінарів, які пропонує видавництво Hueber та ознайомилися:

  • із можливостями використання динамічних елементів на уроці німецької мови («Aufwachen! Bewegung reloaded – Neue dynamische Elemente für den Unterricht» 20.09.22);
  • із особливостями організації змішаного навчання («Mit Blended Learning in die Zukunft?» 5.10.22);
  • із можливостями інтегрування дискурсивного країнознавства до змісту уроку німецької мови («Mein Land - dein Land? Unser Land! Diskursive Landeskunde» 11.10.22);
  • із можливостями використання сервісів зі створення хмар слів («Wolkig mit sonnigen Aussichten» 12.10.22);
  • із можливостями покращення мотивації на уроці німецької мови («Da tanzt das limbische System!» 11.11.22);
  • із п’ятихвилинними активностями для уроку іноземної мови онлайн та оффлайн («5-Minuten-Aktivitäten im Sprachunterricht. Inspirationen für Präsenz- und Onlineunterricht» 31.01.2023);
  • із сучасними підходами до навчання фонетики німецької мови («Methodenwerkstatt Phonetik: Intonation» 6.02.23; «Methodenwerkstatt Phonetik: Artikulation der Vokale» 7.04.23; «Methodenwerkstatt Phonetik: Artikulation der Konsonanten» 8.02.23);
  • із підходами до навчання креативного письма («Kreatives Schreiben im DaF-/DaZ-Unterricht» 10.02.23);
  • із технологіями використання рухових елементів у курсах іноземної мови для молоді («Sei aktiv, sei DABEI! - Bewegungselemente in Jugendkursen» 14.02.23);
  • із особливостями проведення консультування учнів щодо навчальної діяльності («Lernberatungen richtig gemacht- Teil II» 14.02.23);
  • із розробкою матеріалів за критеріями Монтессорі для навчання німецької мови («Montessori oder was? Tipps für die Materialerstellung nach Montessori-Kriterien mit «Schritte plus Alpha Neu» 28.02.23);
  • зі способами підтримки мотивації на уроці німецької мови («Eine fremde Sprache lernen? Da braucht es Motivation!» 25.03.23);
  • із використанням інтерактивних програм для вивчення німецької мови («KIKUS interaktiv – Einführung in die interaktive Sprach-Lern-Software» 25.03.23);
  • із можливостями посилення мотивації та кооперації за рахунок використання рухових елементів («Gemeinsam lernen – Gemeinsam üben. Motivierend und bewegend!» 03.23);
  • із можливостями інтеграції проектної роботи («Fremde Sprache – meine Welt. Mit Projektarbeit Lernende begeistern!» 25.03.23);
  • із руховими техніками для зняття блокад та напруги для вчителів («Bewegungstechniken; die Blockaden lösen – Entspannung (nicht nur) für gestresste Lehrkräfte mit „BewegungsLernen“» 25.03.23);
  • із ідеями для сучасного уроку німецької мови («Ein Füllhorn von Ideen!» 25.03.23);
  • із мовними іграми на уроці іноземної мови на основі анімацій («Sprachspiele im Fremdsprachenunterricht auf Basis der Mobiklasse.de Animationen» 25.03.23);
  • із підходами до забезпечення сталого навчання («Nachhaltiges Lernen leicht gemacht!» 3.04.23);
  • із можливостями розвитку навчальної автономії («Mit Vielfalt zur Lernerautonomie» 04.23);
  • із впливом штучного інтелекту на урок іноземної мови («Künstliche Intelligenz im Fremdsprachenunterricht – Hype oder Future Skill?» 13.23);
  • із досвідом консультування учнів та розвитку навчальної автономії та необхідними для цього навичками («Lernberatung und Lernerautonomie: Erfahrungsbericht plus Skills für Betreuer:innen» 13.23);
  • із можливостями інтерактивного використання підручників та особливостями функціонування цифрового супроводу навчальних матеріалів («Hueber interaktiv oder Was Sie schon immer über digitale Medien wissen wollten, aber nie zu fragen gewagt haben» 13.23)
  • із можливостями взаємопов’язаного розвитку чотирьох умінь для рівнів В1/С1 («Erfolgreich studieren durch die Verknüpfung der vier Fertigkeiten GER B2/C1»05.23);
  • із можливостями використання постерів у роботі із фото-аудіо-розповідями («Kurz und knackig: Mach dieses Poster kaputt! – Der Foto-Hörgeschichten-Kreativ-Workshop» 17.05.23);
  • із технологіями повторення матеріалу («Miteinander wiederholen» 05.23)
  • із техніками швидкої підготовки до іспитів («Noch 14 Tage bis zur Prüfung – Wie schaffe ich das trotzdem?» 23.05.23);
  • із революційними змінами на уроці німецької мови у зв’язку із можливостями використання штучного інтелекту («Die Revolution im Klassenzimmer – Wie KI den Sprachunterricht verändert!» 7. 23).

Отримані знання слугують основою для оптимізації навчальних занять з німецької мови на Факультеті іноземної та слов’янської філології та надають імпульси для проведення досліджень.

Ключові слова: вебінари, Hueber, підвищення кваліфікації, неформальна освіта, студентський науковий гурток «Організація та забезпечення процесу навчання іноземної мови у ЗЗСО»

Меню