Новини факультету

Заняття-тренінг професійної майстерні «Кіноклуб вчителя англійської мови»

На кафедрі англійської філології та лінгводидактики факультету іноземної та слов’янської філології Студентська наукова лабораторія методики навчання іноземних мов і культур (керівник – доцент Г. І. Подосиннікова) провела чергове заняття-тренінг професійної майстерні «кіноклуб вчителя англійської мови».

20-го жовтня 2022-го року в інтерактивному занятті, яке разом з доцентом Г.І.Подосинніковою провели члени лабораторії магістранти 2 року навчання Барковою Юлія Вікторівна та Топиліна Валерія Богданівна, взяли участь студенти освітньо-професійних програм спеціальностей 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) ОР Бакалавр, групи 331, 333 та 014 Середня освіта (Англійська мова) ОР Магістр, група 351.

Цього разу майбутнім учителям англійської мови був запропонований кіноклуб, розроблений на матеріалі 3D анімаційного комедійного фільму «The Boss Baby» (2017 рік), знятий Томом Мак-Гратом за однойменною книгою Марли Фрейзі. У захоплюючому дивовижними та веселими пригодами мультфільмі піднімається важлива тема родинних цінностей, стосунків батьків та дітей, розподілу уваги та любові між декількома нащадками у сім'ї. Перегляд фрагментів автентичного анімаційного фільму, виконання завдань, обговорення та обмін враженням із подальшим аналізом кіноклубу в методичному аспекті допоміг студентам удосконали професійну методичну компетентність, розвинути емпатію та професійні психолого-педагогічні вміння, комплексно удосконалити мовленнєві навички та вміння за темами “Family”, “Appearance and Character”, “Feelings and Emotions”, а яскравий емоційний сюжет висвітлив гуманістичні цінності доброти, любові, духовної щирості та взаємної підтримки.

Юлія Баркова, презентатор, член Студентської лабораторії методики навчання іноземних мов і культур, група 361: «Важливо, що проведення кіноклубу дозволяє нам, майбутнім учителям побачити, як втілюються на практиці технології формування та удосконалення компетентності в аудіюванні, лексичної та лінгвосоціокультурної компетентностей, удосконалити власну англомовну комунікативну компетентність, організаційно-методичні вміння планування та проведення цих корисних цікавих занять. Дякуємо за можливість та отриманий досвід!».

Альона Посна, член Студентської лабораторії методики навчання іноземних мов і культур, група 351: «Як вчитель, я ще раз переконалась, що «Movie Club» це чудова технологія для використання на уроках англійської мови, адже його метою є формування та поглиблення ключових компетенцій студентів у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності за допомогою фільму. За допомогою цієї технології з легкістю вдається оточити студентів живою мовою, яка значно відрізняється від книжної, як в плані лексики, так і в побудові речень, і безумовно вимові ( інтонація, досягнення правильного англійського ритму у вимові, розуміння різних акцентів). Кіноклуб значно допомагає навчити виділяти головне в потоці інформації, розвивати мовну здогадку та навички говоріння й міркування (reasoning skills).

Якщо розглядати дану технологію зі сторони учасника, то можу зазначити, що вона значно підвищує інтерес до вивчення мови, розширює активний і пасивний словниковий запас з різних лексичних тем, збагачує соціокультурні знання та навички, з метою їх практичного застосування; створює сприятливу та позитивну атмосферу. Різноманітні завдання тілтки збільшують інтерес до діяльності, а цікаві питання часто викликають жваву дискусію.

Маючи досвід проведення кіноклубів, можу зазначити, що проведення кіноклубів допомагає розкрити наш дещо прихований потенціал, значною мірою розвиває наші методологічні та організаторські вміння, проте, бути учасником кіноклубу мені подобається ще більше. Дякую за можливість та досвід)».

Дар’я Колесова: «Участь у кіноклубі – чудова можливість для нас як майбутніх учителів удосконалити свою англомовну комунікативну компетентність і перейняти досвід впровадження цієї інтерактивної технології навчання. Перегляд і обговорення фільму, виконання завдань стимулює як пізнавальну діяльність, розширення кругозору, так і удосконалює іншомовну комунікативну компетентність студентів і учнів. Заняття-тренінг "кіноклуб" корисне для нас, майбутніх учителів, з методичної точки зору, а саме - отримання знань щодо практичної розробки комплексу вправ на основі автентичного фільму».

Меню