Завершилися 8 тижнів виробничої практики студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література).
Педагогічна практика відкриває нові горизонти.
За ці 8 тижнів у школі студенти мали можливість:
- закріпити й поглибити знання із методики викладання філологічних дисциплін.
- виробити практичні навички зі спілкування із дітьми різних вікових груп
- удосконалити вміння розробляти різноманітні за формою уроки, використовувати різні методи та прийоми, в залежності від рівня знань учнів.
- здобули вміння у проведенні виховних та позакласних заходів.
- покращили вміння спілкуватися із учнями і знаходити з ними спільну мову, активно співпрацювати.
Під час звітної конференції четвертокурсники щиро ділилися своїми враженнями:
☘️АЛІНА БІЛАНОВА:
«Без сумніву, ключовою постаттю у сучасному освітньому процесі, духовним наставником учнів є вчитель. В. Сухомлинський писав: «Усе з чогось починається: школа – з порога, урок – з дзвінка, знання – з учителя». І ось молодий учитель прийшов до школи… Він – вчитель! Учні – сенс його життя, а робота в школі – це його покликання. І в цьому його велич! Але все це потім, а зараз він - молодий учитель… Попереду постійна робота на шляху педагогічного зростання.
Справжній педагог навчається все своє життя. І перш за все, молодий вчитель повинен запам’ятати, що творчість, майстерність, досконалість – це, насамперед, наполеглива праця!
Протягом своєї педагогічної практики я впевнилася у цих словах. Я безмежно вдячна за можливість отримати такий необхідний початковий досвід і зробити перші важливі кроки на шляху до самореалізації».
☘️ТАЇСІЯ ДЕГТЯРЬОВА:
«Загальне враження про виробничу педагогічну практику в цілому позитивне. Під час практики набула значного досвіду у роботі з учнями та співробітниками закладу освіти. Відчула певний прогрес у своєму професійному зростанні. Щодо подальшої підготовки до педагогічної діяльності, важливо поглибити знання та навички з педагогічної техніки, методики навчання та виховання, а також розвивати комунікативні та міжособистісні навички. Побажання щодо подальшого удосконалення організації та проведення виробничої педагогічної практики включають більшу увагу до індивідуальних потреб студентів, більш активну взаємодію між викладачами та практикуючими студентами, а також більше можливостей для практичного застосування отриманих знань та вмінь.»
☘️ЄЛИЗАВЕТА ДРАНОВСЬКА:
«Для мене педагогічна практика – це ще один крок для перевірки своїх можливостей у педагогічній діяльності. Це можливість познайомитися із новими людьми та оволодіти необхідними знаннями та навичками для подальшої роботи. Але, мабуть, найперше, чому я буду завжди обирати школу – це щирі фідбеки, тобто відгуки на мої уроки від найважливіших людей – учнів. Я думаю, кожному важливо знати наскільки вдалою є його робота, тому я без усіляких перевірок вирішила, що я точно все роблю правильно. Їх слова дають мені стимул, натхнення і віру в те, що мені вдалося обрати професію, яка буде приносити задоволення щодня.
Усі 8 тижнів я насолоджувалася процесом викладання і співпраці, як учнями, так і з викладачами. І зрозуміла, що педагогічна діяльність – це моє покликання, я на правильному шляху. Головне тільки прагнення удосконалюватися, не боятися вчитися і помилятися».
☘️АЛЬОНА РОМАНЧЕНКО:
«З дитинства я мріяла бути вчителькою. Так, так моя мама буде цьому свідком. В цій професії мене приваблювало все. Здавалося, що проводити уроки для учнів це неймовірно крута справа. Звісно будучі дитиною я дуже романтизувала цю професію і помічала в ній лише найкращі моменти: квіти на 1 вересня та День знань, повага від учнів і батьків, щирі слова вдячності від випускників школи. Отже, час йшов і моя мрія стати вчителькою не згасала, і залишалася непохитною. І ось я тут в педагогічному університеті. Нарешті 4 курс і нарешті довгоочікувана практика. Те про що я давно мрія стало реальністю.
Я випробувала себе в ролі педагога. Загалом в мене залишились позитивні враження від практики. Мені дуже сподобалось проводити уроки, готувати до них презентації, комунікувати з дітьми. Я відчула себе справжнім педагогом. І вкотре переконалась, що зробила правильний крок, обравши цю професію».
☘️БОГДАН РУДИКА:
«Педагогічна практика стала для мене дуже корисною, бо сприяла формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя, формуванню педагогічних здібностей. Ефективності роботи в 6 класі сприяло те, що я зміг знайти спільну мову з дітьми – це, вважаю найбільшим своїм досягненням, здобутим під час проходження практики.»
☘️АЛІНА РЕВА:
«Практика у школі допомогла мені розвинути свої професійні навички, поглибити знання та підготувати себе до майбутньої роботи в галузі освіти. Я вдячна за цю можливість і готова використовувати набуті знання та досвід у своїй майбутній педагогічній практиці».
Щиро дякуємо нашим шкільним наставникам, викладачам-методистам, викладачам кафедри української мови і літератури за віру, підтримку, знання і постійний зв’язок, який ви міцно тримали протягом 8 тижнів педагогічної практики. Усе тільки попереду…