Пропонуємо Вам для розгляду проєкт ОПП 2020
Зворотній зв'язок
Назва дисципліни | Анотація | Робоча програма | Силабус | Презентація |
Обов'язкові компоненти ОПП | ||||
Філософія освіти | ![]() |
![]() |
![]() |
|
Академічна культура педагога-дослідника | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
Інформаційні технології в освіті | ![]() |
![]() |
||
Актуальні питання інноваційного розвитку освіти | ![]() |
![]() |
![]() |
|
Психологія освіти | ![]() |
![]() |
||
Сучасна українська мова: актуальні питання | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
||
Сучасна українська література: основні тенденції розвитку | ![]() |
![]() ![]() |
||
Англійська мова | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
Методика навчання української мови в закладах загальної середньої освіти | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
Методика навчання української літератури в закладах загальної середньої освіти | ![]() |
![]() |
||
Методика навчання англійської мови | ![]() |
![]() |
||
Вибіркові компоненти ОПП | ||||
Наукова спадщина мовознавців ХХ століття крізь призму шкільної освіти | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Теоретичний курс англійської мови | ![]() |
![]() |
||
Шістдесятництво як літературно-мистецьке явище | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Теорія літератури: основні аспекти вивчення в школі | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Інфомедійна грамотність на уроках української мови і літератури | ![]() |
![]() |
![]() |
|
Практична підготовка | ||||
Виробнича педагогічна практика з української мови і літератури у закладах загальної середньої освіти (Наказ) | ![]() |
![]() |
![]() |
|
Виробнича педагогічна практика з англійської мови у закладах загальної середньої освіти (Наказ) | ![]() |
![]() |
||
Наскрізна програма виробничої педагогічної практики з української мови і літератури, англійської мови в закладах загальної середньої освіти | ![]() |
|||
Підсумкова атестація | ||||
Кваліфікаційна робота з української мови/літератури | Наказ Проєкт Положення |
|||
Програма кваліфікаційного екзамену з англійської мови та методики її навчання | ![]() |