Декада академічної доброчесності. Кураторські години для здобувачів
«Думай інакше: лекторій з питань академічної доброчесності»:
- 09.2021, Групи 351, 361, куратор – к.філол.н., доц. Багацька О.В.
- 09.2021, Група 341.2 куратор к.пед.н., доц. Подосиннікова Г.І.
- 09.2021, Група 331.2, куратор – к. філол. н., доц., в.о. завідувача кафедри англійської філології та лінгводидактики Козлова В.В.
- 19.09.2021, Групи 331.1, 342 куратор к.філол.н., доц. Алексенко С.Ф.
Академічна доброчесність – запорука якісної освіти
22 вересня 2021 року на факультеті іноземної та слов‘янської філології було проведено зустріч зі старостами відділення іноземних мов у рамках декади академічної доброчесності «Університетська система забезпечення академічної доброчесності».
Координатор факультету з питань етики та академічної доброчесності кандидат філологічних наук В. В. Козлова розповіла, яким чином влаштована і на чому базується університетська система забезпечення академічної доброчесності, і акцентувала увагу на інформації про структурні підрозділи, що здійснюють контроль за її дотриманням , та інструментах упровадження принципів академічної доброчесності. Вікторія Вікторівна наголосила на важливості дотримання таких норм не тільки при написанні наукових робіт, а й у повсякденному освітньому процесі здобувачів освіти.
Міжнародний онлайн-вебінар
“Спартанці науки: інтервенція академічної доброчесності”
27 вересня о 16.30 кафедра англійської філології та лінгводидактики долучилася до Міжнародного онлайн-вебінару “Спартанці науки: інтервенція академічної доброчесності” у межах проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти”, який адмініструють Американські Ради (представник кафедри на заході – к.пед.н., доцент Г.І. Подосиннікова).
Спікери вебінару, Джейк Каспер (фахівець із питань академічної доброчесності у Деканаті по роботі зі студентами Університету штату Мічиган) та Брендон Арнолд (координатор програм по роботі із новими студентами в Офісі програм для нових студентів та сімей Темпльського університету) презентували цікавий досвід Університету штату Мічиган (Michigan State University) та Темпльського університету (Temple Univerisity) у створенні унікальних моделей системи академічної доброчесності та оцінювання . Учасники вебінару дізналися про те, як окремі елементи цих систем можуть бути втілені на кампусі інших університетів, розглянули питання практичного створення курсів з академічної доброчесності для студентів. Фахівці проєкту поділилися досвідом що до того, які аспекти найкраще включати у зміст таких курсів, обговорили модульну структуру курсу, ефективні типи завдань (case study), приклади організації рефлексії та інструментів оцінювання. Було наголошено на необхідності розуміння того, що мотивації студентів до порушення вимог академічної доброчесності є здебільшого комплексними та неусвідомленими, а також на важливості формування вмінь навчально-стратегічної компетентності (time management, learning strategies, etc.).
Вебінар: “Академічна доброчесність в ЗВО як норма чи новий виклик для суб’єктів освітнього процесу”
28 вересня 2021р. кафедра англійської філології та лінгводидактики долучилася до вебінару “Академічна доброчесність в ЗВО як норма чи новий виклик для суб’єктів освітнього процесу” (представники кафедри на вебінарі – к. філол. н., доцент, в.о. завідувача кафедри англійської філології та лінгводидактики В.В.Козлова та к.пед.н., ст.викл. кафедри М.В.Дука).
Спікер вебінару - Вадим Лавренюк - професіонал з інтелектуальної власності ДП «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) розкрив сутність понять «академічна доброчесність», «академічна недоброчесність», «Суб’єкти попередження академічної недоброчесності», «академічна відповідальність, тощо, говорив про особливості академічного письма та доброчесності для науковців. Спікер представив модель академічного письма, його практичну схему, наголосив на ролі наукового керівника у процесі формування в майбутніх науковців культури академічної доброчесності.
«Віртуальна академічна кава». Дотримання принципів академічної доброчесності
в умовах дистанційної заліково-екзаменаційної сесії
6 грудня 2021 року координатор факультету іноземної та слов’янської філології з питань етики та академічної доброчесності зав. кафедри англійської філології та лінгводидактики, к. філол. н., доц. Козлова Вікторія Вікторівна та голова “Агенції Ініціатив” студентка 4-го курсу Рабош Анастасія організували віртуальну майстерню зі здобувачами ОПП Середня освіта (Англійська та німецька мови), (Англійська та французька мови), ( Французька та англійська мови ), щоб обговорити хвилюючі питання, пов’язані з викликами дистанційного навчання та дотриманням за цих умов цінностей академічної доброчесності та набути практичного досвіду ефективного планування й підготовки до першої екзаменаційної сесії. Майстерня була проведена у традиційному форматі «Віртуальна академічна кава».
У дружній, неформальній обстановці обмінювалися переживаннями та досвідом з таких питань:
- Як вберегтися від стресу перед сесією?
- Якими є основні поглиначі часу і як з ними боротися?
- Як навчитися планувати день та не відкладати на потім?
- Як здати сесію та залишитися в живих?
- Як знайти спільну мову з викладачем?
- Як залишатися в гарному гуморі та настрої, коли так багато справ?
Студенти мали змогу озвучити хвилюючі питания, що стосуються дотримання академічної доброчесності, пройшовши на онлайн-платформі my.survio анонімне опитування «Academic Integrity 2021»; виявити загрози пов’язані з порушенням принципів та норм академічної доброчесності в період підготовки та складання іспитів. За допомогою ІТ інструменту Polleverywhere визначили рейтинг основних поглиначів часу та з’ясували стратегії ефективного планування та постановки пріоритетів з використанням матриці Ейзенхауера. Анастаія Рабош надала власні корисні поради для успішного складання іспитів, детально розповіла про планування підготовки та розподіл часу. Також разом розглянули кейси академічних конфліктів й шляхи їх вирішення. Жваве обговорення, обмін думками надали наснаги до майбутніх академічних звершень. Учасники поділилися лайфхаками постановки цілей, тайм-менеджменту та боротьби зі стресом. Погодилися, що такі зустрічі додають навчанню мотивації, відкривають нові ідеї та кордони саморозвитку та дозволяють гарно та корисно провести час.
- План заходів з питань впровадження академічної доброчесності в освітньо-наукову діяльність СумДПУ імені А.С. Макаренка на факультеті іноземної та слов’янської філології на 2021-2022 н.р.
- Кодекс академічної доброчесності CумДПУ імені А.С. Макаренка
- Положення про систему забезпечення академічної доброчесності у освітньо-науковій діяльності СумДПУ імені А.С. Макаренка
- Про комісію з питань етики та академічної доброчесності СумДПУ імені А.С. Макаренка
- Про кафедру
- Освітньо-професійні програми
- Робочі програми
- Планування роботи кафедри
- Освітня діяльність
- Моніторинг якості освіти за ОПП
- Академічна мобільність
- Наукова робота
- Освітньо-науковий хаб «E-LinguaScope»
- Науково-дослідні лабораторії
- Міжнародна діяльність
- Наші конкурси
- Профорієнтаційна робота
- Новини кафедри
- Нормативні документи
- Академічна доброчесність
- Співпраця
- Практика
- Абітурієнту
- Студенту
- Контакти