Новини факультету

Студентки 2 курсу ФІСФ на проєкті «We socialize the world»

Студентки 2 курсу факультету іноземної та словʼянської філології Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка Таранюк Д. та Дульська І. на проєкті в Італії!

Інтелектуальний квест серії мовних ініціатив «Новорічний експрес-2024» «Halloween: trick-or-treat?»

Кафедра теорії та практики романо-германських мов факультету іноземної та слов’янської філології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка 31 жовтня 2024 року відкрила сезон мовних ініціатив «Новорічний експрес» «Halloween: trick-or-treat?» англійською мовою для школярів та студентів міста Суми.

Душевний кіноклуб: технологія «кіноклуб» і мультфільм «Soul» надихають майбутніх вчителів англійської на професійне та особистісне зростання

30 жовтня 2024 р. на майданчику Міжуніверситетської науково-дослідної лабораторії сучасних технологій навчання іноземних мов і культур (керівник Г.І.Подосиннікова, к.пед.н., доц., зав.кафедри англійської філології та лінгводидактики) факультету іноземної та слов’янської філології зібралися любителі методики, кіномистецтва та лінгвістики на черговому засіданні-тренінгу кіноклубу «English Teacher’s Film Club», який веде творчу науково-методичну роботу за авторською технологією Г.І.Подосиннікової.

Викладачі СумДПУ завершили навчання за грантовим проєктом ІППОД «Максимізація ефективності ресурсів змішаного навчання»

Для ефективного впровадження змішаного навчання необхідно підготувати викладача-супервізора, здатного не тільки опанувати різні методичні та технологічні аспекти, а й компетентно інтегрувати їх в освітній процес з урахуванням індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів.

Жовтнева зустріч із партнерами в межах кооперації з Goethe-Institut в Україні

29 жовтня 2024 р. відбулася чергова зустріч партнерів – представників мережі університетів-учасників програми «Вчимося навчати німецької» (Deutsch lehren lernen (DLL)) в Україні та Єнського університету імені Фрідріха Шиллера (Friedrich-Schiller-Universität Jena).

Борис Грінченко про мову й національну самобутність українців

25 жовтня 2024 року до Дня української писемності та мови студенти 4 курсу спеціальності Середня освіта. Українська мова і література організували захід «Борис Грінченко  про мову й національну самобутність українців».

Студентка ФІСФ взяла участь у хакатоні MEDIENGEST

Освітній проєкт, поданий командою Марини Ячменик, пройшов відбір на участь у хакатоні MEDIENGEST 3.0 організований науково-популярним медіа Куншт в партнерстві з Goethe-Institut в Україні.

Флешмоб «Українська - мова єднання»

У день української писемності та мови на факультеті іноземної та слов'янської філології провели щорічний флешмоб «Українська - мова єднання», який об'єднав студентів усього факультету.

Участь в організації та проведенні довженківської конференції

24-25 жовтня 2024 року у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка відбулася Всеукраїнської науково-теоретичної інтернет-конференції «ХІ Довженківські читання: “ОЛЕКСАНДР ДОВЖЕНКО Й УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА: ІСТОРІЯ, ТРАДИЦІЇ, СУЧАСНІСТЬˮ», присвячена 150-й річниці заснування Глухівського учительського інституту та 130-річчю від дня народження Олександра Довженка.

Засідання розмовного клубу на кафедрі англійської філології та лінгводидактики

25 жовтня 2024 року віртуальний викладач зі США проф. Трімоніша ПУТРОС, що співпрацює з кафедрою англійської філології та лінгводидактики, провела засідання розмовного клубу на тему: «Dwelling. Shopping. Articles”.

Бібліотерапія як шлях до самопізнання: інноваційний воркшоп на кафедрі англійської філології та лінгводидактики

З радістю повідомляємо про проведення інтерактивного воркшопу "Бібліотерапія: як це працює? (на матеріалі британського роману «Опівнічна бібліотека» Мета Хейга)", який відбувся 25 жовтня 2024 року в межах діяльності факультетського Літературного клубу під керівництвом кандидата філологічних наук, доцента кафедри англійської філології та лінгводидактики О.В. Багацької.

Академічна #доброчесність. Виклик, який не можна ігнорувати!

Академічна доброчесність передбачає постійну прихильність до принципів чесності, відповідальності та поваги до інтелектуальної праці.

Меню