Неформальна освіта

Кафедра української мови і літератури

Студентка 232 групи факультету іноземної та слов’янської філології (відділення української мови) Маценко Світлана долучилась до проходження курсу «Сучасна українська література» на базі Українського католицького університету за підтримки Єнського університету.

Світлана розповідає, що це насамперед читацький курс, метою якого є ознайомлення студентів з основними явищами й тенденціями найновішої української літератури. Цей курс також дає можливість навчитися говорити про літературу, її рефлексії та  впливи на світ, особливо в трагічних обставинах російсько-української війни.
Навчальний курс покликаний зберегти й розвинути любов студентів до читання, навички критичного мислення, пізнаючи літературу та світ вцілому.

Викладацький склад:

Софія Філоненко д.філол.н. (Бердянський державний педагогічний університет) докторка філологічних наук, професорка, професорка кафедри української та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства Бердянського державного педагогічного університету.

Тетяна Трофименко кандидатка філологічних наук. Від 2011 до 2018 року – заступниця директора з наукової роботи Харківського літературного музею.

Остап Сливинський к. філол. н., Львівський національний університет імені Івана Франка Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри польської філології Львівського національного університету імені Івана Франка.

Назар Федорак канд. філол. н. (Львівський національний університет імені Івана Франка; Український католицький університет) кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української літератури ім. акад. М. Возняка Львівського національного університету імені Івана Франка та кафедри філології Українського католицького університету.

По успішному завершенню навчання Світлана мала змогу здобути нові цінні знання й навички, ознайомитися з методикою навчання викладачів інших університетів, відвідати декілька зустрічей із письменниками (Галина Вдовиченко, Юрій Винничук, Наталія Гурницька), отримати нові знайомства, провести час у колі однодумців.

Image

Катерина Бариш, 231

Участь у I Хакатоні « Лабіринти медіаграмотності: розв‘язуємо вузлик інформаційної війни: історія, культура, традиція від минулого до сьогодення". Мета курсу - сформувати знання молоді з питань медіаграмотності, дати можливість критично оцінювати. Цей курс надихнув на створення нових різних жанрів і форм для різних типів медіа, став рушійною силою в розумінні складних процесів функціонування медіа в суспільстві, та їхній вплив.

Image

Участь 7 Усеукраїнській науково-практичній конференції «Інновації в освіті і педагогічній майстерності учителя-словесними». Мета конференції – обговорення актуальних проблем педагогічної майстерності фахівця;формування ключових компетентностей мовної особистості учня/студента; формування компетентностей у сфері академічної доброчесності, академічної культури; розвинути знання з медіакультури та інформаційної грамотності. В ході конференції були закріпленні здобуті знання та сформуванні зняння технології української культуромовної особистості фахівця у процесі навчально-пізнавальної, науково-дослідної підготовки.

Image

Марія Прокопенко, 232 група

На платформі Prometheus я мала змогу пройти курс «Наукова комунікація в цифрову епоху». Цей курс призначений для молодих дослідників, науковців, всіх, хто прагне дізнатися більше про наукову комунікацію, її основні складники, новітні тренди та технології, секрети ефективної роботи з інформацією, управління даними дослідження, а також отримати відповідні навички. Курс створено в Центрі Електронної Освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія» за підтримки Києво-Могилянської Фундації в Америці та проєкту з розвитку потенціалу вищої освіти ЕРАЗМУС+ «Структуризація співпраці щодо аспірантських досліджень, навчання універсальних навичок та академічного письма на регіональному рівні України.

Мене звичайно потішило те, що цей курс є безкоштовним, доступним. Достатньо – доступ до мережі Інтернет, щоб переглядати цікаві відеолекції. Автори курсу – це професіонали своєї справи, розумні, сучасні, ерудовані.

Курс складався з 13 тижнів, де підсумком кожного були підсумкові завдання у вигляді тестування. Після завершення курсу я зрозуміла як відбувається сучасна наукова комунікація, яким чином відкритий доступ, відкрита наука, управління даними досліджень впливають на життєвий цикл наукового дослідження; набула навички для того, щоб розумно застосовувати сучасні практики та пошукові техніки у роботі з науковими джерелами. Також дізналася про інформаційні ресурси, різноманітні веб-застосунки для різних етапів дослідження. Підсумовуючи, я успішно склала всі завдання курсу та отримала довгоочікуваний сертифікат.

Image

Восени 2023 року на базі факультету іноземної та слов’янської філології Сумського державного педагогічного університету проходив обласний творчий конкурс «Мистецький калейдоскоп Сумщини». Конкурс вразив різноманітністю номінацій: власні поезії та пісні, проза, фото, малюнки, відеоролики про Сумщину. Особисто я також брала участь у конкурсі, а саме у номінаціях «Власні поезії та пісні» (2 місце), «Фото» (3 місце). Дякую організаторам конкурсу за чудову атмосферу, майстерність, толерантність до всіх учасників.

Меню